logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۹۷۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان خبرداد:

آماده‌باش آتش‌نشانی زنجان در روز ۱۳ فروردین

آماده‌باش-آتش‌نشانی-زنجان-در-روز-۱۳-فروردین
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از آماده باش آتش نشانان در روز 13 فروردین خبر داد و گفت: آتش نشانان در سه نقطه ورودی شهر و همچنین با 7 ایستگاه در داخل شهر آماده باش خواهند بود.

به گزارش موج رسا; مجید امیرفضلی از آماده باش کامل آتش نشانان در روز طبیعت خبرداد و اظهار کرد: اکیپ‌های خودرویی سنگین، نیمه سنگین و سبک که مجهز به امکانات و تجهیزات کامل آتش‌نشانی هستند در مبادی خروجی شهر زنجان که شامل محورهای ارتباطی زنجان- تبریز، زنجان - تهران، زنجان- زنجان بیجار، زنجان، تهم و زنجان - فرودگاه، استقرار پیدا خواهند کرد.  

امیرفضلی با بیان اینکه اکیپ‌های خودرویی از ساعات اولیه صبح روز سیزده فروردین در محل‌های تعیین شده مستقر می‌شوند، افزود: روز سیزدهم فروردین ۱۵ آتش نشان در قالب سه اکیپ خودرویی و ۶ اکیپ موتوروی در آماده باش خواهند بود.  

وی با اشاره به اینکه آتش‌سوزی مراتع، سقوط از درختان، غرق شدگی و مار گزیدگی از جمله حوادث احتمالی در روز طبیعت است، گفت: به شهروندان توصیه می‌شود، برای حفاظت و صیانت از محیط زیست و طبیعت شهروندان از روشن کردن آتش و رها کردن آن در مراتع و شکستن شاخه درختان خودداری کنند و با رعایت نکات ایمنی در روز طبیعت از بروز حادثه جلوگیری و تعطیلات نوروزی را با خاطره خوشی به پایان برسانند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از شهروندان خواست: در صورت بروز حادثه مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر