logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۹۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

یوم الله 12 فروردین معرفی یک واقعه ناب تاریخی به کل جهان است

یوم-الله-12-فروردین-معرفی-یک-واقعه-ناب-تاریخی-به-کل-جهان-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه یکی از اعیاد بزرگ ملت ایران اسلامی 12 فروردین است گفت: یوم الله 12 فروردین معرفی یک واقعه ناب تاریخی به کل جهان است که روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران صدای مستضعفین عالم را به گوش جهانیان رساند اظهار کرد: زمانی که حضرت امام خمینی(ره) احساس تکلیف کرد که مقابل حکومت جور و ستم طاغوتی و شیطانی نظام پهلوی حرکت کند به دین وسیله صدای مستضعفین عالم به گوش جهانیان رسید.

وی افزود: با توجه به تاراج منابع و ذخایر عظیم خدادادی توسط مستکبرین جهانی در مملکت کم کم به اعتقادات مردم هم توهین می‌شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: جرقه‌های انقلاب اسلامی به وسیله امام (ره) زده شد و امام تکلیف خود را در این زمینه به نحو احسن انجام داد.

وی گفت: هدف امام در این انقلاب قربت الله و مقدس بود و دلهای مردم آماده پذیرش حکومت جدید را داشتند زمینه لازم برای انقلاب اسلامی فراهم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ایراد کرد: مردم خواستار یک رهبر برای جامعه اسلامی بودند که جامعه اسلامی را هدایت و رهبری کند.

وی ابراز کرد: مردم مانند یک پروانه دور نورانیت امام(ره) چرخیدند و حتی برای به ثمر رساندن انقلاب جان خود را فدا کردند و هزاران هزار شهید از لحظه شروع انقلاب از 15 خرداد سال 42 تا 22 بهمن سال 57 نثار این نظام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: این مقاومت‌ها ادامه داشت تا 22 بهمن 1357 که با پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی حق علیه باطل مصادف بود.

وی گفت: بعضا شک وشبهاتی به وجود می‌آید که چرا امام خمینی (ره) حکومت تشکیل داد مگر ما قبل انقلاب حکومت نداشتیم یا شاه و قانون در جامعه وجود نداشت؟

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در جواب باید اشاره به تفاوتی که انقلاب اسلامی ایران با سایر حکومت‌های جهان دارد شود.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران از جمله انقلاب‌های جهانی است چرا که استمرار 44 ساله انقلاب بیانگر همین قضیه است که طول عمر پر برکت انقلاب را می‌رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه طول عمر انقلاب نشانه حقانیت انقلاب است گفت: بعضی از انقلاب‌های موجود در جهان که بزرگتر از انقلاب کشور ایران بود دوام نیاورد و متلاشی شد.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) سریع دستور تشکیل دولتی را داد که خواست دولت این بود که همه مردم باید آزادانه به نظام جمهوری اسلامی ایران رای دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اذعان کرد: انقلابی که با حضور مرد به حقیقت منجر شود انقلاب مردمی است.

وی گفت: گاها اعتراضاتی به حضرت امام (ره) داشتند که شما باید یک نام به این حکومت بگذارید ایشان از همان ابتدا دستور دادند که مقدمات یک رای گیری و رفراندوم برای همه ملت به وقوع بپیوندد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: رفراندومی که 98 درصد ملت به تشکیل آن به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای آری دادند.

وی تصریح کرد: همه پرسی که حضور پر شور مردم بزرگترین رفراندوم تاریخ ایران را رقم زد شهید مطهری درباره نظام جمهوری اسلامی می‌فرماید: مسئله جمهوری مربوط به شکل حکومت است و مردم حق دارند سرنوشت خودشان را به دست گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: امام (ره) فرمودند: حکومت ما حکومت الهی در مقابل حکومت شیطانی است حکومت جمهوری اسلامی مانند حکومت انبیا بوده است.

وی افزود: بلاخره بنده خاص خداوند متعال حضرت امام (ره) که قربت الله حرکت کرد معمار کبیر انقلاب اسلامی بود سبب شد که حکومت اسلامی قد علم کند و فرمود که حکومت تشکیل یافته باید اسلامی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: شهید مطهری در این باره می‌فرماید: کلمات اسلامی محتوای حکومت را بیان می‌کند این حکومت اسلامی حکومتی است که از طرف عام مردم می‌باشد.

وی گفت: انقلابی که محتوای انقلاب اسلامی دارد و با مقررات اسلامی اداره می‌شود بعد از انقلاب هم که 44 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد برخی از کارگزاران نظام که سر سفره انقلاب نسشته‌اند با این کلمه اسلامی شبهه وارد می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: نظام همان نظام مردم سالاری است اما در بحث سکانداری کشتی انقلاب مردم سالاری دینی مهم است.

وی افزود: حکومت ما وابسته و برگرفته از حکومت رسول الله است و انقلاب ما برگرفته از قیام امام حسین (ع) است که جوانان ایران خود را فدای این مرز و بوم کردند تا قیام به ثمر برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: وقتی که طبعا حق در یک منطقه یا جامعه اعلام حضور کند در مقابل یک جبهه باطل همیشه سعی دارد مقابل حقیقت بایستد.

وی افزود: از همان اوایل انقلاب سال 1342 خیلی‌ها سعی داشتند مخصوصا نظام شاهنشاهی قبل از انقلاب به نوعی مقابل امام (ره) حرکت کنند و جریان این مسیر را قطع کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اذعان کرد: دشمنان نظام هر ساله با سر دادن شعار اینکه امسال آخرین سال و پایان نظام جمهوری اسلامی است جولان داده‌اند و سعی کردند به نظام آسیب بزنند.

وی گفت: طی اتفاقات اخیر مهر ماه و آبان ماه سال گذشته دشمنان از لحاظ نظامی، فرهنگی و اقتصادی شکست خوردند که به انقلاب ضربه بزنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: دشمن با ایجاد جنگ ترکیبی و شناختی که از جوانان ما داشت تعداد معدودی از جوانان ما به خاطر کم کاری ما در جامعه خوب تبیین نشده بودند و گمراهانه طرف دشمن را گرفتند.

وی گفت: شعار مقام معظم ولایت روشنگری و جهاد تبیین بود متاسفانه کمتر در میدان به آن پرداخته شد و جوانان و نوجوانان فریفته شدند و ناآگاهانه به دشمن چراغ سبز نشان دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: با این حال مردم با حضور پرشور خود در 13 آبان و 22 بهمن به تک تک این دشمنان نشان دادند که صدای مردم ایران همان صدای استقلال، آزادی جمهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر