logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۹۷۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پليس امنيت اقتصادي استان زنجان خبرداد

کشف 60 میلیاردی قاچاق در زنجان

کشف-60-میلیاردی-قاچاق-در-زنجان
رئیس پليس امنيت اقتصادي استان زنجان از كشف 60 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات مشترک با پلیس قزوین و آذربایجان غربی خبرداد.  

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس حسین بدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان در اين رابطه اظهار داشت: در پی همکاری اطلاعاتی این پلیس با پلیس امنیت اقتصادی استان های قزوین و آذربایجان غربی و با اشرافیت اطلاعاتی یک دستگاه کامیون کانتینردار حامل کالاهای خارجی و قاچاق با استفاده از پلمپ باطله گمرکی از مبداء شهر خوی به مقصد شهر تهران شناسایی شد.

وی ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان غربی و استان قزوین موضوع پیگیری و عملیات مشترک فرا استانی طرح‌ریزی شد.

بدری تصریح کرد: در نهایت با هدایت عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، طی هماهنگی های لازم تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین کامیون مورد نظر را در اتوبان زنجان قزوین رویت و شناسایی کرده و خودرو با استفاده از علائم هشدار دهنده پلیسی و دستور ایست در حاشیه امن جاده متوقف شد.

رئیس پليس امنيت اقتصادي استان زنجان افزود: جهت سیر مراحل قانونی و بررسی و بازرسی دقیق تر کامیون به پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین منتقل و پس از تخلیه و شمارش بار آن، تعداد 7 هزارو 311  عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، تعداد 155 ثوب پوشاک، تعداد یک هزار و 20 دستگاه بارکد خوان ، تعداد 13 دستگاه یونیت تهویه مطبوع و تعداد یک دستگاه تجهیزات پزشکی که همگی خارجی و قاچاق بودند کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش ریالی مجموع کالاهاي مکشوفه را  60 میلیارد ريال بر آورد کرده اند. وی در خاتمه ضمن اشاره به تشکیل پرونده و ارجاع آن به مقام قضائی خاطرنشان کرد: مبارزه بي امان با پديده شوم قاچاق از اولويت هاي اين پليس است و از شهروندان درخواست مي شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك در اين زمينه، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر