logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۹۷۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان خبرداد

اجرای طرح زاجرات و کشف 15فقره سرقت و 4 دستگاه خودرو

اجرای-طرح-زاجرات-و-کشف-15فقره-سرقت-و-4-دستگاه-خودرو-
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان در نتیجه اجراي طرح ضربتي زاجرات در سطح استان از کشف 4 دستگاه خودرو و 15 فقره انواع سرقت خبرداد.

به گزارش موج رسا; محمد‌علي آدينه لو رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه  مؤثر و يكپارچه با جرم سرقت، ارتقاء توان عملياتي با هدف افزايش کمي و کيفي کشفيات و به حداقل رساندن فاصله زماني وقوع تا کشف  در ايام نوروز 1402  ماموران پلیس آگاهی اقدام به اجرای طرح ضربتی زاجرات در سطح استان کردند.

آدينه‌لو رهاورد اين طرح را کشف 4 دستگاه خودرو، کشف 4 فقره سرقت اماکن خصوصي، باغات و مزارع ، کشف2  فقره سرقت منزل و کشف 9 فقره پرونده سرقت‌های خرد عنوان کرد.

اين مقام انتظامي همچنين به دستگيري 6 نفر در خصوص جرائم سرقت، دستگيري 10 نفر معتادين  معلوم الحال  توسط کارآگاهان پليس آگاهي نيز اشاره کرد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهی انتظامی استان در خاتمه با هدف پيشگيري از سرقت منزل در ايام تعطيلات نوروزي به شهروندان توصيه کرد: سارقين حرفه‌ای از محل‌هاي احتمالي نگهداري و اختفاء طلا و جواهرات و وجوه نقد اطلاع دارند؛ لذا لازم است در هنگام ترک منزل و رفتن به مسافرت نوروزي آنها را به افراد امين يا به صندوق امانات موسسات معتبر بسپاريد، و از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناخته و غير مطمئن پرهيز نماييد.

وی ابراز کرد: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110  و يا 130 مرکز فوريت پليس آگاهي اطلاع دهند تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر