logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۹۶۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

کرونا در زنجان همچنان روند افزایشی دارد

کرونا-در-زنجان-همچنان-روند-افزایشی-دارد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به سیر صعودی مبتلایان کرونا در استان زنجان گفت: در حال حاضر یک مورد فوتی در اثر بیماری کرونا در استان زنجان گزارش شده است.

مشهود تقیلو در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه در حال حاضر 45 مورد بیمار کرونایی در بخش‌های مختلف بیمارستانی استان زنجان بستری هستند اظهار کرد: تعداد افراد مبتلا به کرونا نسبت به چند روز اخیر افزایش داشته است. و یک نفر فوتی روز ناشی از بیماری گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد افراد مبتلا به کرونا در استان رو به افزایش است افزود: تعدا فوت تزایدی 1 هزارو 953 نفر بوده که یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا گزارش شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: همچنین تعداد افراد مثبت بستری جدید 9 نفر، تعداد افراد مثبت سرپایی روز 10 نفر و تعداد افراد مثبت بستری روز 4 نفر گزارش شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: شهرستان‌های ابهر, سلطانیه و ماهنشان در وضعیت نارنجی، زنجان, خدابنده و خرمدره در وضعیت زرد و طارم و ایجرود در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی امری ضروری می‌باشد واستفاده از ماسک در مکان‌های عمومی امری جدی است که در کاهش روند انتقال بیماری کرونا مفید و موثر است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر