logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۹۶۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در گفت‌و‌گو با موج‌رسا:

نمازخانه‌های بین راهی بافت قدیمی زنجان نیاز به ساماندهی دارند

نمازخانه‌های-بین-راهی-بافت-قدیمی-زنجان-نیاز-به-ساماندهی-دارند
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی بافت قدیمی زنجان گفت: برخی از مکان‌ها و مجتمع‌های رفاهی به لحاظ بافت قدیمی و امکانات رفاهی بهداشتی کمی دارند و از نظر نظارت و بهداشت نیازمند توجه بیشتری هستد.

حجت الاسلام علی یوسفی در گفتگو با موج رسا; با بیان اینکه در مجموع 80 مسجد و نمازخانه بین راهی در جاده‌های استان مستقر است اظهار کرد: پلیس راه‌های مستقر در جاده‌ها نمازخانه ندارند و عزیزانی که قصد اقامه نماز در مسیر دارند از مجتمع‌ها، پمپ بنزین‌ها، پمپ گازها و رستوران‌ها استفاده نمایند.

وی افزود: نمازخانه‌های موجود در مجتمع‌های بین راهی به لحاظ داشتن شرایط مناسب و بهداشتی مناسب هستند و برخی از مکان‌ها و مجتمع‌های رفاهی به لحاظ بافت قدیمی و امکانات رفاهی بهداشتی کمی دارند و از نظر نظارت و بهداشت نیازمند توجه بیشتری هستد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان عنوان کرد: تنها احداث نماز خانه در مسیر تردد جاده‌ها کفایت نمی‌کند چرا که علاوه بر  با احداث نمازخانه باید سرویس بهداشتی عمومی، احداث پارکینگ و متولی نگهداری از وسایل هم باید میسر باشد.

وی افزود: در تمام مجتمع‌های بین راهی امکانات فوق برای مسافرین مهیا است تا نمازگزاران در مسیر از امکانات نمازخانه‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ابراز کرد: در پلیس راه جاده بیجار نمازخانه مهیا نیست ولی 100 متر بالاتر پاسگاه، پمپ بنزین وجود دارد و مجهز به سرویس بهداشتی نماز خانه است.

وی افزود: در جاده‌ها و بزرگ راه‌ها بهترین گزینه برای استفاده از نمازخانه و سرویس بهداشتی مجتمع‌های خدماتی رفاهی، پمپ بنزین‌ها و رستوران‌ها است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر