logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۹۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان به کمک ورزش بیایند

واحدهای-تولیدی-و-صنعتی-استان-زنجان-به-کمک-ورزش-بیایند

معاون استاندار زنجان با اشاره به ظرفیت‌های صنایع استان گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان به کمک ورزش بیایند.

به گزارش موج رسا; سیدبیوک موسوی شامگاه شنبه در جلسه شورای ورزش استان با تاکید بر توسعه ورزش همگانی اظهار کرد: ورزش علاوه بر ایجاد نشاط و پویایی در جامعه از شاخص‌های افزایش طول عمر و پایین بردن هزینه‌های درمان است.

وی با اشاره به اینکه اهمیت ورزش بر هیچ کس پوشیده نیست، عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف به تناسب اعتبارات بودجه‌های ورزشی دارند که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش استفاده کرد.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه ورزش بدون هزینه معنا و مفهوم ندارد، ابراز کرد: اگر می‌خواهیم ورزش در این استان پیشرفت کند باید اقتصاد ورزشی دخیل شود و کمک مستمری به این حوزه داشته باشد.

وی با تاکید بر نقش مدیریت در ورزش برای هدایت منابع به سمت بیشترین کارایی گفت: بودجه‌ای که در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد باید به گونه‌ای مدیریت شود تا همه از این امکانات بیشترین بهره را ببرند.

موسوی بیان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید قوانین و مقرراتی که برای حمایت بیشتر از ورزش وجود دارد را احصا کند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های استان برای حمایت از ورزش تصریح کرد: بیشتر واحدهای تولیدی از امکانات این استان بهره‌مند شدند، باید سهم استان را پرداخت کرده و به کمک ورزش بیایند.

معاون استاندار زنجان افزود: چشم ما به  دنبال اموال شرکت‌ها نیست اما واحدهایی که از امکانات استان بهره‌مند شدند باید سهم‌شان را برای جوانان این استان پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه صنعت سرب و روی استان باید برای ورزش و سلامتی مردم نیز هزینه کنند، عنوان کرد: واحدهایی همچون ایران ترانسفو نیز باید برای حمایت از ورزش وارد شوند.

موسوی با اشاره به  اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی باید به عنوان اسپانسر برای ورزش مطرح باشند، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم از امکانات  بهره‌برداری خوبی داشته باشیم می‌توان به نتایج قابل قبولی دست یافت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر