logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۹۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

ورزش کم هزینه‌ترین روش برای تامین سلامت جامعه است/ استفاده از ظرفیت دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی

ورزش-کم-هزینه‌ترین-روش-برای-تامین-سلامت-جامعه-است-استفاده-از-ظرفیت-دستگاه‌های-دولتی-و-بخش-خصوصی-برای-توسعه-ورزش-همگانی-و-قهرمانی

استاندار زنجان با تاکید بر توسعه ورزش همگانی گفت: ورزش کم هزینه‌ترین روش برای تامین سلامت جامعه است.

به گزارش موج رسا; اسدالله دوریش‌امیری شامگاه شنبه در جلسه شورای ورزش استان با تاکید بر استفاده از ظرفیت حضور مدیران در این شورا برای کمک به ورزش اظهار کرد: یکی از معضلات پیش روی کشور بحث آسیب‌های اجتماعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اشاره اینکه موفقیت‌های ورزشی سبب افزایش غرور ملی می‌شود عنوان کرد: در هر عرصه‌ای که پرچم کشور به اهتزار در می‌آید همه ما به آن  افتخار می‌کنیم و افتخار و غرور ملی نیز اقتدار ملی را به دنبال دارد.

استاندار زنجان ورزش را کم هزینه‌ترین و موثرترین روش در تامین سلامت جامعه دانست و تصریح کرد: ورزش علاوه بر ایجاد نشاط وشادابی در جامعه از بسیاری آسیب‌ها در جامعه جلوگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای تقویت ورزش و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم.

درویش‌امیری با بیان اینکه باید ورزش همگانی را ریشه دار کنیم، گفت: ورزش همگانی هزینه زیادی ندارد و نیاز نیست و می‌توان حرکت‌های دسته جمعی در راستای توسعه ورزش همگانی را ماهی یک بار توسط قشری انجام داد.

وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور با ورزش سر و کار دارند، افزود: یکی از زمینه‌های بروز آسیب‌های اجتماعی داشتن وقت آزاد و بدون برنامه است که ورزش می‌تواند به خوبی وقت جوانان را پر کند.

استاندار زنجان به بودجه ورزشی دستگاه‌های اجرایی اشاره و تاکید کرد که باید از ظرفیت دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در ورزش همگانی و قهرمانی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی باید بخش خصوصی را به سمت کمک به جامعه ورزش هدایت کنند چرا که تشویق بخش خصوصی به حمایت از ورزش سورآور خواهد بود.

درویش امیری اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی به عنوان استراتژی اصلی حاکمیت و دولت است و از مسیر ورزش همگانی می‌توان به موفقیت در ورزش قهرمانی رسید.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر