logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۹۶۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان در گفت‌و‌گو با موج‌رسا خبرداد

ثبت بیش از ۹۸۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان

ثبت-بیش-از-۹۸۸-هزار-تردد-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان با اشاره به میزان تردد محورهای مواصلاتی استان زنجان گفت: از ابتدای آغاز تعطیلات عیدنوروز تا به امروز بیش از ۹۸۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان به ثبت رسیده است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه میزان تخلفات ثبت شده توسط دوربین‌های جاده‌ای از 24 اسفند ماه تا 29 اسفند ماه  149 مورد گزارش شده است اظهار کرد: اکثر تخلف‌ها که 149 مورد ثبت شده توسط دوربین‌های جاده‌ای وسایل نقلیه سرعت غیر مجاز بودند.

وی افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه مربوط به آزاد راه زنجان به قزوین است و طول راه‌های استان زنجان 5700 کیلومتر می‌باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان زنجان عنوان کرد: برای کنترل ترافیک جاده‌ای مخصوصا نقاط حادثه خیز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان برنامه‌هایی را در مسیرهای تردد برای کاهش تصادفات ناشی از خستگی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه از 24 اسفند ماه تا اول قروردین ماه سال جاری  در مجموع 988هزار 332 تردد وسائل نقلیه در ورودی و خروجی استان زنجان به ثبت رسیده است گفت: که در مجموع 910هزار و 185 سهم تردد وسائل نقلیه ورود به استان و 478هزار و 147 تردد سهم خروجی وسایل نقلیه از استان زنجان گزارش شده است.

وی افزود: برای کنترل ترافیک در مسیرها مدیریت راهداری استان زنجان پویش سفرهای نوروزی را در مسیرها دارد که چون مسیر یکنواخت است برای استراحت رانندگان و کاهش تصادفات در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای استان زنجان ابراز کرد: دوربین‌های ثبت تخلف در سرتاسر مسیرها آزاد راه‌ها و بزرگ راه‌ها نصب و منظم رصد می‌شود.

وی افزود: در همه مسیرهای تردد وسایل نقلیه نصب تابلوهای پیام متغیر انجام شده است که وضعیت و جهت ترافیک جادهای زنجان، تبریز و قزوین را نمایش می‌دهد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان زنجان اذعان کرد: حضور منظم گشت راهداری در فواصل مشخص در مسیرهای تردد آزاد راه زنجان به قزوین از دیگر برنامه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای استان زنجان برای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر