logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۹۶۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان خبر داد:

پایش مستمر فعالیت واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی در دستور کار کارشناسان محیط زیست

پایش-مستمر-فعالیت-واحد‌های-صنعتی،-معدنی-و-خدماتی-در-دستور-کار-کارشناسان-محیط-زیست
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی مناطق تحت مدیریت و واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی استان توسط محیط‌بانان و کارشناسان محیط زیست به صورت شبانه روزی پایش و کنترل خواهد شد.

به گزارش موج رسا; محمد‌رضا یافتیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 24 محیط‌بان در ایام عید به صورت شبانه روزی در پاسگاه‌های محیط بانی مناطق حفاظت شده، پناهگاه حیات وحش و مناطق شکار ممنوع حضور دارند و از طبیعت و حیات وحش استان حفاظت خواهند کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات محیط بانان استان در سال 1401، خاطر نشان کرد: محیط‌بانان ویترین و افتخار سازمان حفاظت محیط زیست هستند که به صورت شبانه‌روزی وظیفه حفاظت از طبیعت و حیات وحش را برعهده دارند و 180 شبانه‌روز از سال را دور از خانواده سپری می کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز پایش واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی متوقف نخواهد شد، ادامه داد: کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان و شهرستان‌های تابعه مطابق برنامه ریزی صورت گرفته فعالیت واحد های صنعتی، معدنی و خدماتی را رصد خواهند کرد و با متخلفین برخورد لازم مطابق قانون صورت می گیرد .

یافتیان ضمن تشکر از همراهی عموم مردم بویژه دوستداران محیط زیست در سال 1401، افزود: انتظار داریم مردم شریف استان در سال جدید با محیط زیست مهربان باشند و از هر اقدامی که سبب تهدید محیط زیست می شود خودداری نموده و همیار محیط زیست باشند.

وی در پایان گفت: مردم شریف استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا موارد دیگر از طریق مراجعه به نزدیکترین واحد محیط زیست و یا شماره تماس‌های 1540، 02433541002 و 09392888657 اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر