logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۹۶۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد:

آماده‌باش یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان زنجان در تعطیلات نوروزی

آماده‌باش-یگان-حفاظت-اراضی-کشاورزی-استان-زنجان-در-تعطیلات-نوروزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با اشاره به آماده‌باش یگان حفاظت از عرصه های ملی و اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی سال 1402، گفت: با فرارسیدن تعطیلات نوروزی و شدت گرفتن ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی، شماره تلفن ۱۳۱ آماده دریافت گزارش‌های مردمی دررابطه با حفاظت از اراضی کشاورزی است.

به گزارش موج رسا; روح‌الله حسنی با اشاره به آماده‌باش یگان حفاظت از عرصه های ملی و اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی سال 1402، گفت: با فرارسیدن تعطیلات نوروزی و شدت گرفتن ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی، شماره تلفن ۱۳۱ آماده دریافت گزارش‌های مردمی دررابطه با حفاظت از اراضی کشاورزی است.

وی افزود: با هدف ایجاد ارتباطات مردمی و اطلاع رسانی در راستای پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، گشت 131 حفاظت از اراضی کشاورزی این استان در ایام تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل بوده و در سایر مواقع نیز به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه های اراضی کشاورزی هستند. 

حسنی تصریح کرد: تخریب اراضی و تغییرکاربری‌های غیرمجاز، ساخت و سازهای بدون مجوز، تصرفات غیرقانونی و زمین‌خواری موضوعاتی هستند که امنیت غذایی مردم، سلامت جامعه و منابع پایه کشور را با تهدیدات جدی مواجه کرده است. 

وی با بیان اینکه براساس قانون، هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی عرصه های منابع طبیعی، بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و با متخلفان، طبق قانون برخورد خواهد شد افزود: همشهریان محترم می توانند درصورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت از اراضی کشاورزی 131 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر