logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۹۶۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

سال آینده هر فصل یک هزار واحد مسکن ملی به متقاضیان تحویل داده می‌شود

سال-آینده-هر-فصل-یک-هزار-واحد-مسکن-ملی-به-متقاضیان-تحویل-داده-می‌شود
استاندار زنجان گفت: از اوایل سال آینده هر سه ماه یک بار تعداد هزار واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل خواهیم داد و اگر مشکلات مالی هم باشد توقف نخواهیم کرد و کارها را جلو می بریم و به پیمانکاران زحمت زیادی خواهیم داد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی در دیدار با جمعی از متقاضیان نهضت ملی مسکن، با بیان اینکه با جان و دل پیگیر رفع مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان هستم، گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تمام تلاش خود را برای تسریع در خانه‌دار شدن متقاضیان را به کار گرفته و از همه توان و ظرفیت مجموعه در این زمینه استفاده می‌کند تا متقاضیان زود خانه‌دار شوند.

وی با بیان اینکه از خردادماه سال آینده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در استان آغاز می‌شود، افزود: هر ۱۵ روز یک بار بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن را با حضور مجموعه اداره کل راه و شهرسازی و معاون عمرانی استانداری انجام می‌دهم.

استاندار زنجان گفت: از متقاضیان درخواست دارم به بنده اعتماد کنند و بدانند که مدیر کل راه و شهرسازی استان با جان و دل تلاش می‌کند تا آورده مردمی کاهش پیدا کند و بنده هم با مدیر شعب بانک استان چندین بار صحبت کردم تا تسهیلات بانکی افزایش پیدا کند و مشکلات متقاضیان رفع شود.

افشارچی با بیان اینکه تنها و بزرگترین دغدغه ذهنی بنده مسکن ملی است، بیان کرد: در خصوص موفقیت استان در زمینه ساخت پروژه‌های مسکن ملی دغدغه داریم و اگر این پروژه خوب اجرا شود آبروی استان مطرح است و خدای نکرده عدم موفقیت در اجرای این طرح برای استان مطلوب نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بنده به جد پیگیر رفع مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان هستم و مدیرکل راه و شهرسازی استان برنامه واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن را به خوبی مدیریت و طرح ریزی کردند، تصریح کرد: از اوایل سال آینده هر سه ماه یک بار تعداد هزار واحد مسکونی را به متقاضیان تحویل خواهیم داد و اگر مشکلات مالی هم باشد توقف نخواهیم کرد و کارها را جلو می بریم و به پیمانکاران زحمت زیادی خواهیم داد.

استاندار زنجان تصریح کرد: پیشرو بودن استان زنجان در اجرای پروژه عظیم نهضت ملی مسکن در سطح کشور باعث شده مشکلات را اول از سایر استان‌ها لمس کنیم و مردم باید شرایط کشور را درک کنند.

افشارچی با بیان اینکه این استان از سال آینده تحویل واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را آغاز می‌کند،یاد آور شد: خوشبختانه به کیفیت ساخت و سازها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان به خوبی توجه شده است.

وی با بیان اینکه  در پروژه های نهضت ملی مسکن از مصالح با کیفیت در ساخت و ساز استفاده شده و نسبت به واحدهای مسکونی شخصی ساز و مسکن مهر بسیار با کیفیت تر است، افزود: امتیاز مهم پروژه‌های نهضت ملی مسکن  استفاده از مصالح با کیفیت است و همچنین از معماری و نماهای ساختمانی بسیار خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر