logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۹۵۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد

انهدام باند سارقان و کشف 17 دستگاه خودرو در زنجان

انهدام-باند-سارقان-و-کشف-17-دستگاه-خودرو-در-زنجان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از انهدام باند سارقان و کشف 17 دستگاه خودرو خبرداد و گفت: متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

آدینه‌لو در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج‌رسا با تاکید بر اینکه اولویت پلیس مقابله با سرقت و مالخران است، اظهار داشت‌: با اقدامات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی استان زنجان نزدیک به دو ماه و انجام کار پیچیده پلیسی و اخذ نیابت قضایی در استان‌های مختلف 4 متهم در حوزه سرقت خودرو دستگیر که این متهمان پس از سرقت خودرو و تغییر در ارکان آن به صورتی که با هویت جدید خودروها را در بازار به فروش می‌رساندند‌.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به کشف حدود 170 فقره مدارک جعلی از متهمان، ادامه داد :  در این راستا ۱۷ دستگاه خودرو پژو پارس کشف که تعداد زیادی از مالباختگان شناسایی و پس از سیر مراحل قانونی خودرو به صاحبان آنها تحویل داده خواهد شد.
 
آدینه‌لو در توصیه‌ای به شهروندان تاکید کرد: با توجه به شروع تعطیلات نوروزی تاکید پلیس آگاهی بر خود مراقبتی است و از مردم عزیز درخواست می‌شود از نگهداری اشیاء گرانبها در داخل خودرو و یا منزل خودداری کرده و آنها را به صندوق امانات بانکی یا آشنایان قابل اعتماد تحویل دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر