logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۹۵۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا خبر داد:

شناسایی یک هزار فقره ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان زنجان

شناسایی-یک-هزار-فقره-ساخت-و-ساز-غیر-مجاز-در-اراضی-کشاورزی-استان-زنجان
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: از ابتدای سال یک هزار فقره ساخت و ساز غیر مجاز در استان شناسایی شده است که با ۷۰ درصد برخورد انجام گرفته و ۳۰ درصد پرونده‌ها نیز در محاکم قضایی در حال رسیدگی است.

داود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه اکیپ‌های گشت حفظ کاربری اراضی در استان در طول سال فعال هستند، اظهار داشت: اما در ایام تعطیل به دلیل شرایط خاص، برخی متخلفان با تلقی اینکه ادارات تعطیل هستند مبادرت به ساخت و ساز غیر مجاز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا از سال گذشته ۱۰ اکیپ یگان حفاظت فعال شده است، افزود: البته امسال اکیپ‌های مشترک بین دستگاه‌های اجرایی، امور آب، حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و شهرداری در کنار جهاد کشاورزی خواهند بود و امیدواریم با برخی سو استفاده‌ها مقابله کنیم. 

 مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: از ابتدای سال یک هزار فقره ساخت و ساز غیر مجاز در استان شناسایی شده است که با ۷۰ درصد برخورد انجام گرفته است و ۳۰ درصد پرونده‌ها نیز در محاکم قضایی در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه دو نوع برخورد با متخلفان انجام می‌شود اذعان کرد: در روش اول، از طریق طرح شکایت از طریق محاکم قضایی اقدام می‌شود و راه دوم که تاکید بر ان وجود دارد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفاظت از کاربری است که راسا با دستور دادستان شهرستان‌ها در بدو کار با تغییر کاربری مقابله می‌شود چراکه با کمترین هزینه برای مردم و دولت مواجه است.

حیدری در خصوص تبلیغات خرید و فروش باغشهرها در فضای مجازی نیز گفت: گاها برخی افراد سود جو در فضای مجازی اعلام می‌کنند که باغشهری ایجاد شده و مجوز اخذ شده است اما بنده اعلام می‌کنم این تبلیغات کذب محض است و مردم به این تبلیغات اعتماد نکنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر