logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۹۵۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عمليات فرماندهي انتظامی استان زنجان:

اثاث‌کشی در تعطیلات نوروز در زنجان باید با مجوز پلیس انجام شود

اثاث‌کشی-در-تعطیلات-نوروز-در-زنجان-باید-با-مجوز-پلیس-انجام-شود
معاون عمليات فرماندهي انتظامی استان زنجان گفت: اسباب کشی منازل و مغازه ها در تعطیلات نوروز امسال باید با هماهنگی و اخذ مجوز از کلانتری های محل صورت گیرد.

به گزارش موج رسا; حمیدرضا قدیمی اظهار كرد : کسانی که بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به اثاث کشی کنند پلیس در صورت مشاهده از کار آنان جلوگری خواهد کرد.

وی افزود: پلیس برای آرامش و امنیت بیشتر شهروندان این کار را انجام می دهد و با این اقدام از سرقت منازل و مغازه ها در طول این ایام که اغلب افراد در مسافرت بوده و یا مشغول دید و بازدید هستند پیشگیری می کند.
 
اين مقام انتظامي بيان داشت: اسباب كشي پس از تكميل فرم هاي مربوطه و تعيين مبداء ، مقصد و تاييد نهايي رئيس كلانتري محل امكان پذير است .
 
وي با اشاره به اينكه ايام نوروز فرصت خوبي براي سارقان ايجاد مي كند از مردم خواست : در صورتي كه قصد اسباب كشي دارند حتما با كلانتري محل هماهنگ شوند و با رعايت نكات ايمني مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمينه وقوع سرقت را كاهش دهند.
 
قديمي از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و همچنین اثاث کشی ها، بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
 
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان زنجان تصریح کرد: وانت بارها نیز بدون مشاهده مجوز قانونی از مبادرت به جابجایی اثاثیه منازل و مغازه ها به جد خودداری کنند که در غیر این صورت با آنان نیز بر اساس قانون رفتار خواهد شد.
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر