logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۹۵۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل اموال تملیکی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

استان زنجان در اجرای سیستم انبارداری کالا در کشور رتبه برتر را دارد

-استان-زنجان-در-اجرای-سیستم-انبارداری-کالا-در-کشور-رتبه-برتر-را-دارد
مدیر کل اموال تملیکی استان زنجان با بیان اینکه یک انبار مرکزی در استان زنجان وجود دارد که قبلا استجاری بود ولی به لطف مسئولین ذیربط خریداری و در مرحله صدور سند است گفت: استان زنجان در اجرای سیستم انبارداری کالا در کشور رتبه برتر را دارد.

غلامحسین مهری در گفت‌وگو با موج رسا; بابیان اینکه انبار مرکزی موجود در مرکز شهر چون فضای بیشتری برای نگهداری کالا و مرسولات دارد انبار مناسبی می‌باشد اظهار کرد: بر اساس نوع کالا و به لحاظ موقعیت انبارداری کلیه کالاهایی که ممکن است باعث فساد هم شوند تفکیک شده هر کدام با فاصله مناسب پالت بندی می‌شود.

وی افزود: انبار خریداری شده باید از لحاظ لوله بندی محوطه و استاندارد سازی مورد توجه قرار گرفته و نواقص موجود تکمیل شود ولی در کل می‌توان گفت که نسبت به سایر استان‌های دیگر انبار استانداردی است.

مدیر کل اموال تملیکی استان زنجان اذعان کرد: لازم است همه انبارهای موجود در سطح کشور بر اساس استاندارد ساخته شده تا استفاده بهینه از فضا و امکانات موجود در آن شود.

وی افزود: سیستم انبار موجود در استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها صدرنشین بوده و انبار موجود در استان زنجان بهترین انبار در سطح کشور است.

مدیر کل اموال تملیکی استان زنجان تصریح کرد: انبار موجود در استان زنجان از نظر ساماندهی، چیدمان و تعیین تکلیف اموال از نظر مراجع نظارتی و قضایی جز بهترین‌ها در کشور است.

وی تاکید کرد: طی بازدیدهای به عمل آمده از انبار استان زنجان توسط وزیر دادگستری، نمایندگان ویژه، رئیس دادگستری و دادستان بازرسی استان که در دفعات متعدد از این انبار برای نظارت آمده بودند همه اذعان کردند انبار، سیستم و چیدمان و ساماندهی استان زنجان جز بهترین‌ها در کشور است.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر