logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۹۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد:

14300 نفر از معلمان در زنجان مشمول رتبه بندی قرار گرفتند

14300-نفر-از-معلمان-در-زنجان-مشمول-رتبه-بندی-قرار-گرفتند
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه رتبه‌بندی استان زنجان با توجه به سایر استان‌های کشور انجام گرفت گفت: طی ماه‌های اخیر در خصوص برنامه رتبه‌بندی معلمان استان زنجان بالغ بر 14300 نفر معلم مشمول رتبه‌بندی قرارداده شد.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان در استان زنجان انجام شده و قریب به 99.50 درصد از معلمان رتبه‌بندی شده و جواب نهایی رتبه‌بندی‌ها صادر شده است اظهار کرد: با توجه به مشکلات بارگذاری مدارک مورد نیاز همه اطلاعات دریافتی بررسی مجدد خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه همه معلمان از رتبه‌بندی خود آگاهی دارند تصریح کرد: آن دسته از معلمانی که نسبت به مراحل رتبه‌بندی خود اعتراض دارند همه مدارک پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: در طی 11 سال اخیر بعد از مصوب شدن صنعت تحول بنیادین در زمینه آموزش و پرورش که به اصطلاح رتبه بندی معلمان است این زمینه فراهم شد و کلیه کارهای مربوط به رتبه بندی معلمان انجام شد.

مدیرکل آموش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: امید است که برای سال بعد اگر مواردی یا مشکلات مربوط به رتبه‌بندی به وجود آمد سریعا برطرف شده تا همه معلمان عزیز با توجه به رتبه بندی‌های انجام گرفته جایگاه خود را بشناسند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر