logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۹۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در پویش همراهان سفر ایمن در استان زنجان:

78 نماز خانه و مساجد بین راهی در استان زنجان فعال است

78-نماز-خانه-و-مساجد-بین-راهی-در-استان-زنجان-فعال-است
مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های نمازخانه‌های بین راهی گفت: 78 نمازخانه و مساجد بین راهی در استان زنجان فعال است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی یوسفی امروز در آئین افتتاح پویش همراهان سفر ایمن با بیان اینکه فعالیت ستاد اقامه نماز  دهه ۷۰ شروع شده است اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهم بحث زیر ساخت‌های نماز در کشور بوده که باید تقویت شود.  

وی افزود: یکی از بخش‌های مهم در این زمینه زیرساخت‌های راه‌های مواصلاتی است که نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی است که اهمیت زیادی دارد. 

مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان عنوان کرد: این امر جزء مطالبات مردم محسوب می‌شود که در زمینه ارتقا بخشی به کیفیت و زیرساخت‌های نماز است.

یوسفی ابراز کرد: خدا را شاکریم که در چند سال اخیر زیرساخت‌های اقامه نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی استان زنجان بهتر شده و وضعیت مناسبی به خود گرفته و ارتقا پیدا کرده است.  

مدیر ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی که زیر نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعالیت می‌کنند امکانات مناسب و بهتری در اختیار مردم از نظر اقامه نماز، امکانات بهداشتی برای رفاه حال مردم قرار داده است.  

وی افزود: ۷۸ نمازخانه و مساجد بین راهی در استان زنجان فعال بوده که بخش قابل توجهی از آنها زیر نظر اداره راهداری و میراث فرهنگی استان است.   

حجت‌الاسلام یوسفی ابراز کرد: همه عوامل مربوطه برای پیشرفت در خدمات‌رسانی هر ساله رصد می‌شود و با تشکیل گروه‌های ارزیابی متشکل از کارشناسان ستاد راهداری، میراث فرهنگی و شرکت نفت استان زنجان اجرا می‌شود. 

وی افزود: برخی نمازخانه‌ها که در گذشته ساخته شده‌اند و قدیمی بوده و دارای مشکلاتی هستند ولی مجموعه‌های خدمات رفاهی وضعیت مناسب‌تری دارد.

در ادامه این مراسم مهدی میناخانی جانشین پلیس راه استان زنجان تصادفات بین جاده‌ای را از مشکلات مهمی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه زنجان کریدور مرکز کشور به غرب بوده بنابراین تصادفات جاده‌ای در این محورها هم بالا است. 

وی عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی را از مهمترین عوامل تصادفات جاده‌ای در استان عنوان کرد و افزود: لازمه پیشگیری از وقوع این تصادفات یک ساعت رانندگی و انجام ۱۵ دقیقه استراحت است. 

میناخانی با تاکید بر اینکه تصادفات رانندگی تبعات اجتماعی و اقتصادی به جامعه تحمیل می‌کند افزود: راهداری همه تلاش خود را برای بهسازی جاده‌ها طی سال گذشته انجام داده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر