logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۹۵۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان در گفتگو با موج رسا:

چهارشنبه سوری امسال در زنجان کام تلخی برای 162 نفر رقم زد/ قطع عضو 3 نفر در زنجان

چهارشنبه-سوری-امسال-در-زنجان-کام-تلخی-برای-162-نفر-رقم-زد-قطع-عضو-3-نفر-در-زنجان
معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان با بیان اینکه در چهارشنبه سوری امسال تعداد مجروحین زیادی به ارژانس و بیمارستانها مراجعه داشتند گفت: تعداد مجروحین امسال 162 نفر است که 3 نفر هم قطع عضو شدند.

مشهور تقی لو با گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه چهارشنبه سوری امسال تعداد مصدومان و مراجعین ناشی از سوختگی به نسبت زیاد بود اظهار کرد: امسال 162 نفر در اثر انفجار محترقه مصدوم شده که 3 نفر قطع عضو شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان گفت: نقش والدین در پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری مهم  و ضروری است. چرا که با کنترل هیجان کودکان و نوجوانان و مدیریت آنها می‌توانتد چهارشنبه‌ای امن را برای فرزندان خود رقم بزنند.

وی افزود: با توجه به اینکه چهارشنبه‌سوری با ایجاد هیجان در کودکان و نوجوانان لذت بخش است. از این رو والدین معمولا به سختی می‌توانند فرزندان خود را به کلی از این تجربه هیجانی محروم کنند ولی می‌توانند هیجان آن‌ها را کنترل کرده و مانع وقوع اتفاقات بد برای نوجوانان و کودکان شود. 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر والدین بر رفتار کودکان و نوجوان در ایام چهارشنبه آخر سال، گفت: والدین بر پول تو جیبی، خرج و مخارج کودکان و نحوه هزینه‌کرد آن در این ایام، حساسیت زیادی نشان دهند و مواد سوختنی و آتش‌زا خطرناک از دسترس آنها خارج کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر