logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۹۵۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف 2 میلیونی انواع مواد محترقه در استان زنجان

کشف-2-میلیونی-انواع-مواد-محترقه-در-استان-زنجان
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه خط قرمز پلیس امنیت مردم است گفت: امسال بیش از 2 میلیون عدد انواع مواد محترقه در استان زنجان کشف شد.

به گزارش موج رسا; حمیدرضا قدیمی با اشاره به آمادگی پلیس زنجان برای اجرای ماموریت چهارشنبه آخر سال و نوروز، گفت: پليس مخالف شادي مردم نيست و در چهارشنبه آخر سال با مزاحمت‌های خیابانی برخورد قاطعی خواهد کرد.

وی، ماموريت هاي ابلاغي از فراجا و مطالبات مردم را از ديگر محورهاي اجراي ماموريت‌هاي پليس در استان زنجان دانست و خاطر نشان كرد: يكي از شاخص هاي پليس در سطح استان برخورداري از اعتماد عمومي و سرمايه اجتماعي بالا است.
قدیمی به آمادگی کارکنان پلیس برای ماموریت های چهارشنبه آخر سال و نوروز اشاره و بیان داشت: پلیس هدفش ایجاد فضایی امن و آرام برای عموم شهروندان است و تحت هیچ شرایطی به عده ای هنجارشکن اجازه خودنمایی نمی دهد که به بهانه شادی برای دیگران مزاحمت ایجاد کنند.
 
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان توجه به سنت های قدیمی در مراسم چهارشنبه آخر سال را مورد تاکید قرار داد و افزود: با هرکسی که بخواهد قانون را نا دیده بگیرد برخورد می شود، قدرت پلیس به پشتوانه حمایت مردم از قانون است و امروز در شرایط خوبی از حمایت های مردمی هستیم، هرچقدر حمایت مردم از پلیس بیشتر باشد اقتدار پلیس در برخورد با بی قانونی و هنجارشکنی بیشتر خواهد بود.
 
وی در ادامه با اشاره به كشف بیش 2 میلیون انواع مواد محترقه که نسبت به سال قبل افزایش  داشته است و کشف یک تن پیش ساز مواد منفجره، تصريح كرد: سود جويان و كساني كه بخواهند در اين شب با ايجاد سد معبر، راه بندان و تخريب اموال عمومي آسايش شهروندان را سلب كنند منتظر برخورد قاطع پليس باشند.
قدیمی اولویت پلیس در ماموریت چهارشنبه آخر سال امسال را برخورد قاطع با مزاحمت های خیابانی و بر هم زنندگان امنیت و آرامش شهروندان عنوان و بیان داشت: کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را بر هم بزنند با هماهنگی مقام قضائی تا آخر تعطیلات نوروزی مهمان پلیس هستند و خودرو آن ها نیز توقیف خواهد شد.
 
معاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه به توصیه هایی در خصوص کاهش سرقت اشاره و گفت: با جدی گرفتن توصیه‌ های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت منزل، هم از یك بحران روحی شدید در خانواده‌‌‌ خود جلوگیری می كنید و هم نقش غیر قابل انكار خود را در افزایش امنیت جامعه به خوبی ایفا می كنید.
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر