logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۹۵۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

حوادث چهارشنبه سوری/تاکنون 14 نفر در زنجان مصدوم شدند

حوادث-چهارشنبه-سوری-تاکنون-14-نفر-در-زنجان-مصدوم-شدند
رئیس اورژانس استان زنجان با اشاره به میزان مجروحین ناشی از انفجار مواد محترقه گفت: تاکنون 14 نفر در زنجان در اثر انفجار مواد محترقه دچار مصدومیت شدند.

داریوش تقیلو در گفت‌وگو موج رسا; با اشاره به اقدام لازم در صورت مواجهه با مصدومان دچار سوختگی ناشی از مواد محترقه اظهار کرد: باید در نظر داشت که ضمن حفظ آرامش خود فرد دچار حادثه را آرام کرده و از باز بودن راه تنفس مصدوم اطمینان لازم حاصل شود. 

وی افزود: شستشوی محل سوختگی با آب سرد فراموش نشود و محل جراحت تمیز نگه‌داشته شود این نکات از اقدامات مهم در این زمینه است که به روند بهتر درمان کمک می‌کند. 

رئیس اورژانس استان زنجان عنوان کرد: تاکنون 14 نفر در اثر انجار مواد محترقه  دچار مصدومیت شدند که نتیجه بی‌احتیاطی و عدم توجه به هشدارها است.

وی اضافه کرد: با انجام کمک‌های اولیه در زمینه تمیز نگه‌داشتن محل سوختگی، اقدامات اولیه و استفاده از پماد سوختگی تا رسیدن مصدوم به مرکز اورژانس یا بیمارستان امری مهم است. 

رئیس اورژانس استان زنجان تاکید کرد: در مواردی که سوختگی در قسمت‌های حساس بدن از جمله کف دست، چشم، نواحی دیکر بدن حتما به پزشک مراجعه شده و از خود درمانی در منزل به جد پرهیز شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر