logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۹۴۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان:

غرفه‌های پروژه سبزه‌میدان فروخته نمی‌شود

غرفه‌های-پروژه-سبزه‌میدان-فروخته-نمی‌شود
شهردار زنجان گفت: غرفه‌های موجود در فاز جنوبی پروژه سبزه‌میدان به شخصی واگذار نخواهد شد بلکه در یک مدیریت یکپارچه در اختیار شهرداری خواهد بود و در نهایت به صورت اجاره‌ای واگذار خواهد شد‌.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر اظهار داشت: برای اینکه بتوان سبزه میدان زنجان را قطب صنایع دستی کشور کنیم نشستی با وزیر میراث فرهنگی برگزار شده و بعد از تشکیل کمیته مقرر است تا تفاهم نامه برای این امر منعقد شود.

وی افزود: سبزه میدان زنجان محل عرضه صنایع دستی از ۳۱ استان کشور خواهد بود، در کنار این امر صنایع دستی زنجان نیز جایگاه ویژه خواهد داشت.

شهردار زنجان تاکید کرد: غرفه‌های موجود در فاز جنوبی پروژه سبزه‌میدان به شخصی واگذار نخواهد شد بلکه در یک مدیریت یکپارچه در اختیار شهرداری خواهد بود و در نهایت به صورت اجاره‌ای واگذار خواهد شد‌.

وی اذعان کرد: در این پروژه چند غرفه‌ غذا پیش‌بینی شده است که به افراد ذیصلاح واگذار خواهد شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه با نام ایران کوچک این پروژه آغاز شده است گفت: امیدواریم بتوانیم این پروژه را قطب صنایع دستی کشور نماییم که این موضوع یک پیشران در پیشرفت شهر و توسعه گردشگری خواهد بود.

وی در خصوص پارکینیگ نیز اذعان کرد: در طرح نهایی پارکینگ حذف و تبدیل به پروژه کنونی شده است، اما مقداری فضا برای پارکینیگ در تالار شهر تعبیه شده است. با این وجود بیشتر توجه در این پروژه به پیاده محور بودن؛ بوده است.

فیروزفر با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی سعدی رو به اتمام است، گفت: پارکینیگ طبقاتی طرح حمایت از زندانیان نیز در دست احداث است ‌و می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر