logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۹۴۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم در گفت‌وگو با موج‌رسا:

۲ تن چوب قاچاق در شهرستان طارم کشف و ضبط شد

۲-تن-چوب-قاچاق-در-شهرستان-طارم-کشف-و-ضبط-شد
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: در محور سرخ آباد به زنجان به مقدار ۲ تن چوب قاچاق توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان طارم کشف و ضبط شد.

رضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه طی تماس تلفنی یکی از همیاران طبیعت در طارم قاچاق چوب در منطقه سرخ آباد گزارش شد، اظهار داشت: در محور سرخ آباد به زنجان به مقدار ۲ تن چوب توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان طارم که قاچاق می‌شد متوقف شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم از آمادگی كامل عوامل یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم جهت مبارزه با قاچاق چوب خبر داد و گفت: مناطق بحرانی مربوط به قاچاق چوب در طارم شناسایی شده است.

وی اذعان کرد: یگان حفاظت از منابع طبیعی این شهرستان به صورت مستمر، شبانه روزی و با برنامه‌ریزی دقیق در این مناطق در حال گشت‌زنی است و در صورت مشاهده هر نوع تخریب منابع طبیعی به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.

احمدی افزود: تمهیدات لازم از طرف اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم برای جلوگیری از تخریب درختان جنگلی اندیشیده شده است با این حال برای پیشگیری بهتر از قاچاق چوب و حفاظت از عرصه‌های ملی توسط مردم، كلاسهای ترویجی و آموزشی متنوع در این زمینه برگزار شده است.

وی بیان کرد: قطع درختان جنگلی از سوی قاچاقچیان چوب، ضربه بر پیکر طبیعت و محیط زیست است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر