logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۹۴۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

معرفی ۲۴۶۲ نفر جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی توسط سپاه انصارالمهدی(عج) استان‌ زنجان

معرفی-۲۴۶۲-نفر-جهت-دریافت-تسهیلات-اشتغالزایی-توسط-سپاه-انصارالمهدی(عج)-استان‌-زنجان-
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به معرفی ۲ هزارو ۴۶۲ نفر با ارزش ۲۷۶میلیارد تومان به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی گفت: ۴۸ تعاونی اشتغالزا در استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش موج رسا; عباس بابایی امروز در همایش تجلیل از شبانان، گله‌داران و دامداران استان زنجان که با حضور سردار ضیاالدین حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی محرورمیت‌زدایی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش تجلیل از جامعه‌ای است که سبب امنیت غذایی می‌شوند و امیدواریم مسئولان نیز به مسئولیت‌های خود در قبال این افراد عمل کنند.

وی افزود: در حوزه تامین امنیت غذایی مسائل و مشکلات زیادی وجود دارد و حداقل ۱۰۰ هزار تن کمبود گوشت قرمز در کشور وجود دارد و دولت از راه‌های مختلف از جمله واردات آن را تامین می‌کند بنابراین خودکفایی در این زمینه همت و استواری کشاورزان و عشایر را می‌طلبد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی(عج) و بسیج سازندگی برنامه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهند گفت: بسیج سازندگی در قرارگاه اقتصاد مقاومتی و در محرومیت‌زدایی و کمک مومنانه فعالیت‌های چشمگیر داشته است.

وی ادامه داد: در قرارگاه اقتصاد مقاومتی، تسهیلگری و راه‌اندازی بیش از ۶۲۹ صندوق قرض‌الحسنه انجام شده که بیش از ۲۵ هزار و ۶۳۰ نفر عضو را تحت پوشش دارد. 

بابایی با اشاره به راه‌اندازی ۴۸ تعاونی اشتغالزا بیان کرد: بیش از ۴۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برای عرضه محصولات برگزار شده است.

وی با اشاره به معرفی ۲ هزارو ۴۶۲ نفر با ارزش ۲۷۶میلیارد تومان به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی گفت: ۳ هزار نفر برای ایجاد پنل خورشیدی معرفی شده که نقش مهمی در تامین امنیت این افراد داشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تجهیز ۵ کارگاه خیاطی نیز تصریح کرد: اعتبارات از طریق قرارگاه محرومیت‌زدایی تامین شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سطح استان ۳۷ هزار راس دام در رزمایش مورد واکسیناسیون و ارایه خدمت قرار گرفتند گفت: بیش از ۲۵ دستگاه دولتی همانند جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی، هلال احمر، منابع طبیعی، کمیته امداد و ... تفاهم‌نامه‌ همکاری منعقد شده است.

بابایی با اشاره به طرح بسیج آبرسانی و آب شرب گفت: این طرح در ۵۷ روستای استان آغاز شده و پیشرفت ۸۰ درصدی دارد که ۳۵ پروژه مورد افتتاح قرار گرفته است.

وی با اشاره به مسکن محرومان نیز اذعان کرد: ۱۶۰ واحد در اسفند ماه به صورت متمرکز افتتاح خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ۹۹ پروژه عام‌المنفعه از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و ابادانی انجام خواهد شد که تاکنون ۷۵ پروژه انجام گرفته و مابقی در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به نهضت کمک مومنانه نیز بیان کرد: بیش از ۶۲ هزارو ۵۴۱ بسته معیشتی امسال بین نیازمندان استان توزیع شده این در حالی است که از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۴۴۸ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر