logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۹۴۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

بیانات رهبر معظم انقلاب روایت‌سازی دروغین امپراتوری رسانه‌ای را خنثی کرد

بیانات-رهبر-معظم-انقلاب-روایت‌سازی-دروغین-امپراتوری-رسانه‌ای-را-خنثی-کرد
امام جمعه ماهنشان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد مسمومیت دانش‌آموزان دختر برای بار دیگر روایت‌سازی دروغین و موج‌سواری شیطانی امپراتوری رسانه‌ای و سوء استفاده‌های جناحی ورشکسته‌های سیاسی را خنثی کرد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ماهنشان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری در مورد مسئله مسمومیت دانش‌آموزان اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد مسمومیت دانش‌آموزان دختر برای بار دیگر روایت‌سازی دروغین و موج‌سواری شیطانی امپراتوری رسانه‌ای و سوء استفاده‌های جناحی ورشکسته‌های سیاسی را خنثی کرد و ابرهای تردید و دودلی در روایت حادثه و نوع مواجهه با آن را کنار زد و تاثیر زیادی در آرام‌سازی جامعه گذاشت که برکات آن بیش از گذشته نمایان خواهد شد.

وی با بیان اینکه رهبر حکیم انقلاب این اتفاق تلخ را جنایت بزرگ عنوان کردند، گفت: این امر به این علت است که هدف این جنایت بیگناه‌ترین و معصوم‌ترین اقشار جامعه هستند این جنایت خانواده‌ها که سلول‌های بنیادین جامعه و مایه اصلی قوام جامعه هستند را مورد هدف قرار داده این فتنه امنیت عمومی را مورد هدف قرار داده و این فتنه از پیچیدگی بیشتری برخوردار است روح و احساسات و عواطف جامعه را هدف‌گیری کرده است.

امام جمعه ماهنشان جدیت مسئولین در شناسایی منشاء و ریشه‌های مسمومیت، جدیت در دستگیری مسببان و مباشران اصلی و فرعی، محاکمه و مجازات بی‌اغماض، جدیت در ارائه روایت اول روشن و صادقانه در اطلاع‌رسانی به مردم، جدیت در درس‌گیری و عبرت‌گیری از این فتنه جدید و تقویت پدافند غیرعامل با رویکرد مردمی‌سازی آن برای مقابله با فتنه‌های جدید را خواستار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئله حفظ محیط زیست از مهمترین مسائل کشور و تصریح قانون اساسی کشورمان است، گفت: هیچ‌کس نباید این قانون را نقض کند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری به برنامه دولت برای اجرای ایجاد یک میلیارد نهال اشاره کرد و افزود: با دعوت مردم به فراخوان مردم به شعار هر ایرانی سه نهال که به عدد ملت ایران معنایش این است که در طول چهار سال برنامه دولت در مورد ایجاد یک میلیارد نهال تحقق خواهد یافت. 

وی از همه مردم خواست در این طرح مبارک دولت را یاری کرده و شرکت نمایند و توجه به تنوع گونه‌های درختی اعم از مثمر و غیرمثمر را خواستار شدند چراکه با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب که فرمودند میوه درختان غیر مثمر همان چوب آنها می‌باشد از نظر اقتصادی و تجارت چوب و مصرف داخلی آنها حائز اهمیت می‌باشد.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به هفته غبارروبی مساجد و ضمن گرامیداشت این هفته لزوم توجه به کارکرد عبادی سیاسی اجتماعی تبلیغی و آموزشی و تربیتی و مبارزاتی و نظامی مساجد را خواستار شدند. وی با بیان اینکه نباید به مساجد تک بعدی و تک کار کردی نگاه شود گفت: باید تمام کارکرد‌های مساجد در طول تاریخ اسلام توجه ویژه شود بنابراین حضور جوانان و نخبگان جامعه به عنوان هیئت امنای مساجد در پیشبرد اهداف و کارکرد‌های مساجد لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به روز شهید و ضمن گرامیداشت این روز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند مسئله شهید و ایثارگری کهنه شدنی نیست اذعان کرد: این موتور حرکت جامعه است بنابراین باید جایگاه ایثار و شهادت در جامعه برای جوانان بیان شود نباید از ایثار و شهادت غفلت گردد.

وی تاکید کرد: همگی موظف به پاسداری از حرمت شهید و ایثارگر می‌باشیم با این حال روز شهید آغاز راه و شروع مسئولیت جامعه در قبال شهیدان می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر