logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۹۴۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

استفاده از کالا برگ الکترونیکی در زنجان اختیاری است+ جزئیات طرح

استفاده-از-کالا-برگ-الکترونیکی-در-زنجان-اختیاری-است+-جزئیات-طرح-
مدیر امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه دولت برای اجرای برنامه‌های حمایتی خود در سطح کشور برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است گفت: استفاده از طرح کالا برگ الکترونیکی در استان زنجان به صورت اختیاری است.

سجاد اجاقلو در گفت‌وگو باموج رسا; با بیان اینکه برنامه‌ریزی و نظرات کارشناسان درباره طرح کالا برگ الکترونیکی در استان زنجان شکل گرفته است  اظهار کرد: استفاده از طرح کالا برگ الکترونیکی در استان زنجان فعلا اختیاری است. 

وی افزود: کالاهای اساسی برای خرید عموم مردم عبارتند: قند، شکر، روغن، مرغ، تخم مرغ، ماکارونی، شیر و پنیر که با 3 فروشگاه زنجیره‌ای در استان زنجان از جمله فروشگاه زنجیره‌ای قرار داد این طرح بسته شده است.  

سجاد اجاقلو ابراز کرد: طرح کالا برگ الکترونیکی استان زنجان در مرحله تست و برنامه سیستمی قرار دارد که بعد از تکمیل مراحل فوق در استان زنجان به صورت اختیاری انجام می‌شود.  

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه طرح کالا برگ الکترونیکی مزیت‌هایی هم به دنبال دارد افزود: زمانی که یارانه به حساب خانوار واریز نشده باشد شهروندان می‌توانتد با مراجعه به فروشگاهای زنجیره‌‌ای رفاه، کورش و جانبو خرید نموده بدون واریز وجه نقدی کالای اساسی مورد نیاز خود را دریافت کنند. 

وی ادامه داد: اگر شهروندی مایل به خرید از کالای اساسی نباشد پول به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود و اگر شهروندی قسمتی از یارانه را کالای اساسی خرید کرده الباقی پول به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر