logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۹۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر موسسه علمی آموزشی فرهنگی رزمندگان اسلام استان زنجان خبرداد

درخشش دبیران و آموزگاران مدارس نمونه بسیج در مسابقات سراسری قرآنی

درخشش-دبیران-و-آموزگاران-مدارس-نمونه-بسیج-در-مسابقات-سراسری-قرآنی-
مدیر موسسه علمی آموزشی فرهنگی رزمندگان اسلام استان زنجان گفت: آموزگاران و دبیران مدارس نمونه بسیج استان زنجان در مسابقات سراسری قرآنی بنیاد تعاون بسیج کشور درخشیدند.

مسعود رمرودی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به درخشش دبیران و آموزگاران مدارس نمونه بسیج در مسابقات سراسری قرآنی اظهار کرد: این مسابقات با هدف ترویج و گسترش فرهنگ زندگی قرآنی و تبیین آموزه‌های روح بخش قرآن کریم برگزار شد.

وی بیان کرد: دوره مقدماتی و استانی این مسابقات در آذر ماه ۱۴۰۱ و در بالاترین سطح علمی و ارزیابی در استان زنجان با حضور 76 نفر از دبیران و همکاران این موسسه آموزشی فرهنگی در بخش‌های حفظ یک جزء ، پنج جزء، ده جزء برگزار شد.

مدیر موسسه علمی آموزشی فرهنگی رزمندگان اسلام استان زنجان با بیان اینکه این رقابت‌ها در رشته‌های ترتیل، اذان و تفسیر در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد بیان کرد: این رقابتها با انتخاب و معرفی ۶ نفر برگزیده از کلیه بخش‌ها به مرحله کشوری به پایان رسید.

وی تصریح کرد: در مسابقات سراسری که در تاریخ 12 اسفند ماه برگزار شد از بین شرکت کنندگان استان زنجان ۴ نفر از شرکت کنندگان استان زنجان حائز مقام‌های اول تا سوم کشوری در رشته‌های مختلف شدند.

رمرودی با بیان اینکه طبق نتایج اعلام شده از سوی داوران مسابقات زهرا میرزایی رتبه اول بخش حفظ یک جزء، مریم خالقی نفر دوم بخش حفظ ۵ جزء را کسب کردند افزود: مینا بیات نیز رتبه سوم بخش حفظ ۱۰جزءرا از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه مهدی علیمحمدی نفر سوم بخش ترتیل را در این دوره از رقابت کشوری را کسب کردند خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش و همت همکاران و برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر در مسابقات سال آینده بتوانیم زمینه شرکت و حضور بیش از پیش همکاران و بویژه فرزندان عزیز را مسابقات قرآنی فراهم کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر