logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۹۴۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

عملیات اجرایی بیش از ۲۴ هزار واحد مسکن شهری و روستایی استان آغاز شده است

عملیات-اجرایی-بیش-از-۲۴-هزار-واحد-مسکن-شهری-و-روستایی-استان-آغاز-شده-است
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره اینکه سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله مسکن تعداد ۶۸ هزارو ۱۱۲ واحد است، گفت: عملیات اجرایی بیش از ۲۴ هزار واحد آغاز شده است.

به گزارش موج رسا; اصغر اسماعیلی امروز در ششمین جلسه شورای مسکن استان زنجان اظهار داشت: سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله مسکن تعداد ۶۸ هزارو ۱۱۲ واحد است.

وی با بیان اینکه سهم مسکن شهری ۴۸ هزارو ۱۱۲ واحد می‌باشد افزود: با این وجود برای ۲۹ هزار واحد زمین تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تا حال حاضر برای ۶ هزارو ۶۵۶ مسکن حمایتی و ۴ هزارو ۵۷۴ خود مالکی پروانه صادر شده است، گفت: عملیات اجرایی ۲۴ هزارو ۲۰ واحد آغاز شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه سهم استان از برنامه چهارساله تولید مسکن روستایی ۲۰ هزار واحد است گفت: تاکنون ۶ هزار و ۹۵۰ واحد معرفی به بانک شده و ۵ هزارو ۴۵۰ واحد موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند‌.

اسماعیلی با اشاره به برنامه تولید مسکن شهری توسط بخش خصوصی (خود مالکی) گفت: سهم استان در این بخش ۱۲ هزار و ۲۸ واحد است که تاکنون ۴ هزار واحد معرفی به بانک شده و ۳۲۹ واحد موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.

وی با اشاره به برنامه تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز اذعان کرد: سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است که ۵۷۴ واحد معرفی به بانک شده و برای ۳۶۸ واحد تسهیلات اعطا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به برنامه تولید مسکن حمایتی اذعان کرد: سهم استان در این راستا ۲۷ هزار و ۶۳ واحد بوده که ۱۹ هزار و ۴۴ واحد معرفی به بانک شده و برای ۱۴ هزار و ۷۷۱ واحد تسهیلات اعطا شده است.

 وی در ادامه در خصوص تعیین و پرداخت عوارض صدور پروانه ساختمانی گفت: همه هزینه‌های صدور پروانه‌های ساختمانی در پروژه‌های حمایتی تامین مسکن با معرفی وزارت راه و شهرسازی با واحد‌های تابعه با لحاظ حداقل ۳۰ درصد تخفیف موضوع ماده ۱۴ قانون جهش تولید مسکن، مشمول تقسیط با اقساط مساوی بدون هرگونه افزایش قیمت بوده و بازپرداخت اقساط سه ساله خواهد بود.

  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر