logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۹۴۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

حال عمومی 28 دانش‌آموز مسموم شده در زنجان خوب است

حال-عمومی-28-دانش‌آموز-مسموم-شده-در-زنجان-خوب-است
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در خصوص وضعیت دانش آموزان منتقل شده به اورژانس بیمارستان موسوی زنجان گفت: حال عمومی 28 دانش آموز مسموم شده در زنجان خوب است.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی در خصوص مسمومیت دانش آموزان مدرسه‌ای در زنجان اظهار کرد: بدنبال خبر احتمال مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در یکی از دبیرستانهای دخترانه شهر زنجان برابر بررسی اولیه تعداد ۲۸ نفر دانش آموزان باعلایم مسمومیت تنفسی به اورژانس منتقل شده است.

وی با تاکید براینکه به حول قوه الهی حال عمومی آنها خوب و مرخص خواهند شد تصریح کرد: منشأ و علت اصلی موضوع توسط نهادهای مسئول تحت بررسی بوده به محض روشن شدن علت امر، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان عنوان کرد: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است ضمن اینکه تدابیر لازم در مراکز آموزشی استان انجام شده و مدیران مدارس نیز نسبت به جوانب امر توجیه شده‌اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شواهد و قرائن هجمه رسانه‌ای، دشمنان ایران اسلامی در صدد ایجاد اختلال در روند آموزشی و تحصیل و ایجاد التهاب روانی در جامعه هستند، لذا حفظ هوشیاری و آرامش توسط دانش‌آموزان و خانواده‌های ایشان مورد تاکید است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر