logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۹۳۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

برقرای عدالت از اهداف مهم انقلاب اسلامی است

برقرای-عدالت-از-اهداف-مهم-انقلاب-اسلامی-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ تاسیس شد، گفت: برقراری عدالت در سطح جامع یکی از اهداف و دغدغه‌های اصلی انقلاب بود که تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در همین راستا است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به یازده شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع)، اظهار کرد: جوان برومند امام حسین علیه السلام با فداکاری‌هایی که در روز عاشورا کردند جاودانه شدند و درس‌های بسیاری را به جوانان دادند.

وی با بیان اینکه دوران جوانی دورانی است که مانند آن یافت نمی‌شود، ابراز کرد: دوره جوانی بهترین دوره عمر انسان برای پذیرش ایمان، علم آموزی و جوشش استعدادها است.
امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم توجه به جوان، تصریح کرد: باید به جوانان میدان داد.
وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ تاسیس شد، عنوان کرد: برقراری عدالت در سطح جامع یکی از اهداف و دغدغه‌های اصلی انقلاب بود که تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در همین راستا است.
آیت الله خاتمی با اشاره به ۱۵ اسفند و سالروز منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: بشر با دست خود کره زمین را نابود می‌کند و بهتر است ما در ۱۵ اسفند به یاد هر شهید یک درخت بکاریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر