logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۹۳۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اقتصادی وزارت کشور:

شناسایی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از سیاست‌های مهم دولت است

شناسایی-و-حمایت-از-شرکت‌های-دانش-بنیان-از-سیاست‌های-مهم-دولت-است
معاون اقتصادی وزارت کشور با تاکید براینکه شناسایی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از سیاست‌های مهم دولت است گفت: سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در زنجان هدفمند انجام شده است.

به گزارش موج رسا; معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، در سفر به زنجان و در بدو  ورود، در جریان بازدید از کارخانه شیشه زنگان پارس در سلطانیه،  به جهت گیری سرمایه‌گذاری در استان زنجان در راستای تامین زنجیره ارزش تولید کالا اشاره و اظهار کرد: سیاست دولت در این خصوص، شناسایی و حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان است.

محسن کوشش‌تبار با بیان اینکه مدیریت استان، استقبال خوبی از سرمایه‌گذاری‌ها دارد، افزود: از این رو سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در زنجان هدفمند و به جا است.

وی با اشاره به اینکه زنجان از استان‌های بسیار با استعداد کشور است،  تاکید کرد: هنوز واقعیت‌ها و ظرفیت‌های این استان، آنگونه که باید، شناخته نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور  با بیان اینکه واحدهای تولیدی باید جسورانه وارد عرصه واردات شوند، گفت: دیپلماسی اقتصادی با تمرکز بر توسعه صادرات و با تکیه بر توانمندی‌ها، باید از سوی واحدهای تولیدی با جدیت دنبال شود. 

کوشش‌تبار بر لزوم توجه به مزیت‌های نسبی در جذب سرمایه‌گذاری‌ها تاکید  و تصریح کرد: این الگو باید در تمام سرمایه‌گذاریها مورد توجه قرار گیرد. 

کارخانه شیشه زنگان پارس، با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ میلیون یورو، تولید کننده انواع ظروف شیشه‌ای  است و اشتغال مستقیم فاز اول آن حدود ۳۰۰ نفر است که فاز دوم آن هم در دست اجرا است و قرار است تا تیرماه سال آینده تکمیل شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر