logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۹۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

کار در بهزیستی لبخند خدا را در پی دارد/زنجانی ها مشارکت خوبی در کمک به همنوع دارند

کار-در-بهزیستی-لبخند-خدا-را-در-پی-دارد-زنجانی-ها-مشارکت-خوبی-در-کمک-به-همنوع-دارند

 استاندار زنجان با اشاره به اینکه حضور در مجموعه بهزیستی توفیقی بوده است که نصیب کارمندان این مجموعه شده است، گفت: کار در بهزیستی لبخند خدا را در پی دارد.

به گزارش موج رسا; اسداله درویش امیری  امروز در جلسه شورای اداری بهزیستی استان زنجان اظهار داشت:همه کارکنان و کارمندان دولت در نظام کارمند هستند و برای همه نیز شغل محسوب می شود اما بین سایر کارکنان بهزیستی تفاوتهای فراوانی دارند چراکه در مجموعه بهزیستی با اقشاری مواجه هستید که خدمت به آنها لبخندخدا را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: در دستگاههای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی با اقشار اسیب پذیر که محتاج حمایت و محبت هستند رضایت خداوند را شاهد هستیم که این موضوع را باید قدردان باشیم.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دنیا محل گذر و سفر کوتاه است که انچه باقیمی ماند رضایت الهی است و باید قبول کنیم که دنیا مزرعه ای است که باید بذر کاشته هایمان را درو کنیم ولذا خدمت کارمندان بهزیستی قابل مقایسه با اقشار دیگر نیست.
 
استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از تهدیدات مهم کشور در دوران حاضر بحث اسیبهای اجتماعیاست، خاطرنشان کرد:  یکی از موضوعاتی که جامعه ما را تهدید می کند مسئله اسیبهای اجتماعی استکه باید بپذیریم که این موضوع سبب شده لست که رهبری خود شخصا وارد شوند.
 
درویش امیری عنوان کرد:  آسیبهای اجتماعی و تلخی های جامعه به دقت توسط مقام معظم رهبری رصد شده و دنبال می شود..
 
وی تاکید کرد: سازمان بهزیستی با هدف حمایت از اقشار اسیب پذیر تاسیس شده و مدل آسیبهای اجتماعی به یک گونه نبوده که امروزه ماموریت سازمان بهزیستی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و گسترده شده است و این رسالت و مسئولیت سازمان بهزیستی را بسیار سنگین کرده است.
 
استاندار زنجان ابراز کرد :در بسیاری از آسیبهای اجتماعی اولین مداخله توسط بهزیستی صورت می گیرد و وظیفه بهزیستی این است که افراد بیشتر از این اسیب ندیده و کمبود محبت نبینند.
 
وی با توصیه به معاونان بهزیستی استان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنید معلولیتها افزایش پیدا نکند و اگر فردی با نا ملایمات وتلخی های روزگار مواجه شدباید کاری کنید که بیشتر آسیب نبینند و این موضوع مورد تاکید رییس جمهور  نیز است.
استاندار زنجان تاکید کرد:آگاه سازی در سازمان شما گام اساسی بوده و جامعه هدف شما نیازمند این آگاه سازی است که با انجام پیشگیری و آگاه سازی بسیاری از آسیبهای اجتماعی کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم دریافت مستمری مددجویان را تا سه برابر افزایش داده است، عنوان کرد:  شورای مشارکتهای مردمی خود را تقویت کنید چرا که مردم استان زنجان در کمک به افراد اسیب پذیر کارهای ارزشمندی را انجام داده اند.
درویش امیری افزود:   باید از ظرفیت کمک های مردمی استفاده کنید و وجود ده ها موسسه و انجمن های بال کمکی برای شما است./زنجانم

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر