logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۹۳۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبرداد:

اجرای طرح غدیر با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی استان زنجان

اجرای-طرح-غدیر-با-هدف-محرومیت‌زدایی-در-مناطق-روستایی-استان-زنجان-
جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های مختلف در بسیج سازندگی استان زنجان با هدفمندی زیادی در حال اجرا است گفت: طرح غدیر با هدف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم روستایی استان زنجان اجرا می‌شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با بیان اینکه در نهاد بسیج تعطیلی وجود ندارد اظهار کرد: فعالیت ارگان خود‌جوش بسیج در عرصه‌های مختلف متفاوت بوده و عزیزان بسیجی در هر عرصه‌ای حضور فعالی دارند. 

وی با بیان اینکه روحیه فعال و بالقوه بسیج در همه عرصه‌ها کارگشا است عنوان کرد: داشتن ارگان‌های مختلف از بسیج نقطه قوت بسیج سازندگی استان زنجان است.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اجرای طرح غدیر بسیج سازندگی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح غدیر در حوزه‌های نرم و در حوزه‌های سخت باید در نظر داشت که این طرح با هدف پیشرفت و آبادانی روستاها برگزار می‌شود.

وی با تاکید براینکه اولین مرحله برای رسیدن به موفقیت در امر سازندگی شناسایی نقاط هدف روستایی استان زنجان است افزود: با شناسایی روستاهای هدف در مناطق محروم اقدامات لازم جهت محرومیت‎زدایی اقدام می‌شود و این اقدام در نقش آفرینی و تعیین سرنوشت و بازگشت هویت به روستا انجام می‎شود.

سردار طهماسبی با اشاره به طرح‌های اجرا شده توسط بسیج سازندگی در مناطق محروم استان گفت: نمونه‌ای از این طرح‌ها در بخش‌های آب و فاضلاب و زیر ساخت‌ها انجام شده است.

وی بیان داشت: پروژه‌های جهادسازندگی در بخش‌‌های بهداشت و سلامت، مدرسه و تعلیم و تربیت و با هدف رشد و تعالی مردم در سطح جامعه زندگی و فرهنگ، توقف مهاجرت از روستا به شهرها، و مهاجرت معکوس از حاشیه شهرها به روستاها اجرا می‎شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: تمام ادارات و ارگان های مربوطه مشکلات خود را با بسیج سازندگی در میان بگذارند تا سال آینده مشکلات بررسی و ترتیب اثر داده شود.

وی بیان داشت: با این وجود در تمام ادارات و سازمان‌ها مشکلاتی هست که با در میان گذاشتن این مشکلات با بسیج سازندگی امید است نسبت به رفع آنها کمک شود چرا که بسیح سازندگی استان زنجان در رفع مشکلات با جدیت ورود می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر