logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۹۳۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان تاکید کرد:

لزوم استفاده از پتانسیل تعاونی مشاغل خانگی در تولید صنایع خرد

لزوم-استفاده-از-پتانسیل-تعاونی-مشاغل-خانگی-در-تولید-صنایع-خرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به لزوم استفاده از پتانسیل تعاونی های مشاغل خانگی در تولید صنایع خرد، گفت: در شهرستان‌هایی مانند خدابنده در صنایع پوشاک و یا در جوار روستاها باید از این پتانسیل ها استفاده شود.

به گزارش موج رسا; چهارمین جلسه" شورای مهارت استان" و " کارگروه ارتقاء اقتصادی و مشارکت های مردمی" و تسهیلات ستادهای ملی و استانی بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محله‌های هدف، به ریاست محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان و با حضور اعضای شورا متشکل از مدیران، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران شهرستان‌های تابعه و سایر مدعوین در استانداری زنجان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در این جلسه، با تاکید بر لزوم نیازسنجی اولیه جهت اجرای آیین نامه " قانون نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای" گفت: تبیین ساز‌وکار اجرایی برای عملیاتی شدن قانون مذکور در استان و یا تدوین شیوه‌نامه اجرایی متناسب با وضعیت استان ، شناسایی افراد حقیقی و حقوقی که امکان کمک به اجرای این آیین نامه را دارند، از جمله موارد مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد.

 حسین محمدی با بیان اینکه اجرای این آیین نامه، باید در راستای کاهش نابرابری و  توانمندسازی نیروی کار که از اهداف دولت سیزدهم بشمار می رود، باشد اظهارداشت: ذینفعان عرصه تولید  باید شناسایی شوند تا اهدافی از جمله توانمندسازی نیروی کار با نظارت خیرین و با انعقاد قرارداد محقق شود.

وی با اشاره به لزوم استفاده از پتانسیل تعاونی های مشاغل خانگی در تولید صنایع خرد، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌هایی مانند خدابنده در صنایع پوشاک و یا در جوار روستاها باید از این پتانسیل ها استفاده شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر