logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۹۳۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرماندهی انتظامي استان زنجان:

کشف کلاهبرداری 250میلیاردی در زنجان

کشف-کلاهبرداری-250میلیاردی-در-زنجان
جانشین فرماندهی انتظامي استان زنجان از دستگیری یک نفر کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به 25 فقره کلاهبرداري به ارزش 250 میلیارد ریال اعتراف کرد.

به گزارش موج رسا; ایرج خانی پور جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر،گفت: در پي وقوع کلاهبرداري با ترفند جعل عنوان و صدور چک بلامحل در زنجان و استان‌هاي قزوین، البرز، تهران، سمنان، مرکزی و خراسان شمالی؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی دقیق و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه متهم را در استان مازندران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ خانی پور تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به 25 فقره کلاهبرداري با ترفند جعل عناوین و خرید حبوبات به ارزش 250 میلیارد ریال اعتراف و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در استان زنجان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غير قانوني و محرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر