logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۹۳۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
پایان یک طرح ناقص:

سردرگمی مردم؛ طرح ناقص محدودیت ترافیکی شهر زنجان را پایان داد

سردرگمی-مردم؛-طرح-ناقص-محدودیت-ترافیکی-شهر-زنجان-را-پایان-داد-
با اینکه مقرر بود از ششم تا پایان اسفند ماه محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در هسته مرکزی شهر زنجان اعمال شود اما یک روز پس از اجرا طرح منتفی شد.

به گزارش موج رسا; در طول روزهای گذشته مقرر شد از ۶ اسفند تا پایان اسفند از ساعت ۱۷ تا ۲۰ طرح محدودیت ترافیک در شهر زنجان اجرا شود.

مقرر بود در این طرح تردد خودروهای شخصی از ابتدای خیابان سعدی شمالی تا میدان انقلاب، خیابان بهار، تقاطع دروازه ارک به سمت خیابان سعدی، پیاده راه سبزه میدان و صدر جهان بسته شود.  

علت اجرای طرح نیز کاسته شدن از اوج ترافیک در ایام پایانی سال در هسته مرکزی شهر زنجان بود.

اما ناقص بودن طرح سبب سردرگمی و اعتراضات مردم و کسبه به طرح محدودیت ترافیک شد، در نهایت این طرح ناقص تنها یک روز پس از اجرا پایان یافت.

در این راستا برای بررسی ابعاد طرح با جلسه‌ای که روز گذشته با حضور شهردار، معاونان استاندار، رئیس شورا و برخی از اعضا، پلیس راهور و نماینده بازار و کسبه برگزار شد تصمیم بر این شد تا طرح محدودیت ترافیکی فعلا در زنجان منتفی شود.

سعید نجفی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهری، شورای شهر زنجان در این رابطه در گفت‌وگو با موج‌رسا اظهار داشت: به دلیل انتقاداتی که برخی از کسبه از طرح ترافیک داشتند در نهایت تصمیم گرفته شده تا طرح ترافیک فعلا در شهر زنجان لغو شود.

وی افزود: البته پلیس اعلام کرد به صورت محدود طرح را اجرا خواهد کرد. بنابراین مقرر شد طرح به صورت جزئی، مقطعی و موردی بنا به صلاحدید پلیس راهور اجرایی شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر