logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۹۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
تهیه کننده سریال «پرواز پروانه را ببین»خبر داد

سریال «پرواز پروانه را ببین» در شبکه اشراق

سریال-«پرواز-پروانه-را-ببین»-در-شبکه-اشراق

تهیه کننده سریال «پرواز پروانه را ببین» گفت: نگارش سریال پرواز پروانه را ببین به پایان رسیده است و قرار است این سریال از شبکه اشراق پخش شود.

به گزارش موج رسا; حسن دهقان کمارجی تهیه کننده سریال « پرواز پروانه را ببین » در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نگارش این سریال 26 قسمت 35 دقیقه ای بر عهده مهرداد نیکنام بوده و ژانر این فیلمنامه اجتماعی با موضوع اعتیاد ، طلاق وآسیب های اجتماعی می باشد که در شبکه اشراق تولید خواهد شد.

وی در خصوص شروع تولید این مجموعه عنوان کرد : کار تولید این سریال پس از بررسی و تأیید فیلمنامه در شورای طرح و برنامه مرکز در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد ولی هنوز در مورد انتخاب بازیگران تصمیم گیری نشده است.

گفتی است: در خلاصه داستان این سریال آمده است:
پرویز مرد میانسالی است که با داشتن دختری دانشجو به دام اعتیاد افتاده و با وجود پنهان کردن مصرف مواد مخدر، خانواده اش از اعتیاد وی باخبر شده و وی را از خانواده طرد می کنند. در ادامه پرویز چند باری اقدام به ترک اعتیاد نموده ولی موفق نمی شود و ...

*پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی در «راه روشن»
با توجه به هجمه های روزافزون فرهنگی دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب جنگ نرم جهت سست کردن باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم به خصوص جوانان و نوجوانان و شبهه افکنی در مسائل و مباحث دینی ، وظیفه نهادهای فرهنگی را در تقابل با این هجمه ها سنگین تر نموده است . رسانه ملی و استانی نیز به عنوان پرچمدار جبهه جنگ نرم ، همواره در تلاش است تا برنامه های مناسبی در این خصوص تولید و پخش نماید .
در این راستا صداوسیمای مرکز زنجان برنامه ای را با مشارکت اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزی استان تحت عنوان «راه روشن» در دست تولید و پخش دارد . در این برنامه که با هدف پاسخ به سوالات و شبهات اعتقادی و دینی تولید می شود به سوالات متعدد جوانان و نوجوان با حضور کارشناس مسائل دینی پاسخ داده می شود .
این برنامه در روز های پنج شنبه از سیمای مرکز زنجان پخش می شود.
تهیه کننده برنامه راه روشن محمد رضا فروغی و کارگردان آن حمیدرضا پارسه است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر