logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۹۳۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبرداد:

کشف بیش از ۱۶ تن آرد یارانه‌ای قاچاق در زنجان

کشف-بیش-از-۱۶-تن-آرد-یارانه‌ای-قاچاق-در-زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از کشف بیش از ۱۶ تن آرد یارانه ای نوع یک (نان لواش) در دو محموله جداگانه در سطح شهر زنجان خبر داد.

ولی اله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف بیش از ۱۶ تن آرد یارانه‌ای قاچاق در زنجان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: حسب گزارشات واصله در راستای بازرسی از واحدهای خبازی و حمل و نقل آرد در سطح شهر، بازرسان این اداره کل دو محموله آرد قاچاقی کشف و ضبط کردند.

وی افزود: بازرسان با هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی و تعزیرات حکومتی استان محموله های آرد یارانه‌ای در دو عملیات جداگانه شناسایی کردند که در بازرسی از محموله قاچاق جمعاً به تعداد ۴۱۴ کیسه ۴۰ کیلوگرم (۱۶.۵ تن) آرد یارانه ای قاچاق کشف شد.

وی تصریح کرد: هر کیسه آرد یارانه ای نوع یک اکنون برای مصرف کنندگان با قیمت 32800 تومان فروخته و این در حالی است که در بازار آزاد یک کیسه آرد به قیمت ۳۵۰ الی ۴۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: در این خصوص مراتب جهت تشکیل پرونده و سایر اقدامات لازم و قانونی، تحویل مراجع ذیربط نظارتی و تعزیراتی گردید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر