logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۹۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

المان مزار حسین منزوی- ماه غزل ایران- نصب می شود/ارسال 60 مقاله به همایش کرامت انسانی

المان-مزار-حسین-منزوی-ماه-غزل-ایران-نصب-می-شود-ارسال-60-مقاله-به-همایش-کرامت-انسانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با برگزاری جایزه ادبی حسین منزوی؛المان مزار حسین منزوی،ماه غزل ایران نصب می شود.

به گزارش موج رسا; ناصر مقدم در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: 60  مقاله به دومین همایش علمی،پژوهشی کرامت انسانی در آموزه های رضوی ارسال شده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه کرامت انسانی در جامعه، خاطرنشان کرد: ضروری است به این موضوع توجه جدی شود که دولت نیز به این امر توجه دارد.

این مسئول ادامه داد: تولیدات این جشنواره مورد استفاده قرار می گیرد تا کرامت انسانی در جامعه امروز به عنوان یکی از اولویت های نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان، ادامه داد: روز خبرنگار بهترین فرصت برای برگزاری این جشنواره است که امسال نیز مراسم اختتامیه این جشنواره در این روز برگزار می شود.

مقدم تصریح کرد: امیدواریم خانه مطبوعات گام های اساسی در راستای اهداف خود بردارد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری خانه مطبوعات استان زنجان برگزار می شود،افزود: این جشنواره در مکانی مناسب برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای سطح کیفی خبر رسانی در استان و شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه های استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اساتید برجسته حوزه مطبوعات جزو داوران این جشنواره هستند،ادامه داد: 356 اثر از 86 رسانه ای استان زنجان به این جشنواره ارسال شده است.

مقدم گفت: پنج رسانه در بخش موضوعی شرکت کرده اند که همه این رسانه ها مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی با اشاره به پخش خبری در خصوص مزار حسین منزوی،شاعر زنجانی،گفت: احیای آثار این شاعر زنجانی مورد توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ساماندهی مزار منزوی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و در تاریخ 13،آذر سال گذشته نامه ای به شهرداری زنجان برای ساماندهی مزار این شاعر زنجانی نوشته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد:از مزار این شاعر زنجانی بازدیدهای صورت گرفته است تا طرحی در شان این شاعر طراحی شود.

مقدم با بیان اینکه با توجه به دشواری های موجود در فضای مزار منزوی، گفت:سازه های طراحی شده است و قرار است این سازه نصب شود.

وی ادامه داد:این سازه همزمان با جایزه ادبی حسین منزوی در محل مزار این شاعر زنجانی نصب می شود.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در خصوص فرهنگسرای کوثر زنجان، گفت:این فرهنگسرا دارای سه متولی ارتش، شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و هر زمان صاحب آن پیدا شود،ما عودت می دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه موافقت اولیه راه اندازی سینما تجربه اخذ شده است، گفت: در صورت تایید کمیسیون بند 5،تبدیل با سینما می شود.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ ]
این آقای مقدم به شما چقدر پول داده
فرم ارسال نظر