logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۹۲۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در راستای ارتقای امنیت انجام شد؛

دستگیری 77 سارق و معتاد متجاهر در استان زنجان

دستگیری-77-سارق-و-معتاد-متجاهر-در-استان-زنجان
پلبیس همواره برای برقراری امنیت در شهر اقدامات مختلفی را در دستور کار دارد که یکی از این اقدام دستگیری سارقان است که اخیرا 77 سارق و معتاد متجاهر در زنجان برای ارتقای امنیت دستگیر شدند.

به گزارش موج رسا; امنیت یکی از مقوله‌های مهم و اصلی در زندگی افراد جامعه است و بدون برقرای امنیت سایر حوزه های مدیرتی دچاتر نقص‌هایی خواهد شد.

پلیس به عنوان مسئول اصلی تامین امنیت داخلی کشور همواره تلاش کرده است با اجرای طرح های مختلف و تقویت پلیس‌های تخصصی و پرورش متخصصان حوزه امنیت و کارآگاهان در تامین امنیت نقش موثری ایفا کند و که در این راستا ایجاد و تقویت پلیس امنیت اقتصادی یکی از همین امور است.

یکی از طرح‌هایی که همواره برای برقرای امنیت در استان زنجان انجام می‌شود طرح برخورد با سارقان سابقه‌دار است که همواره با استقبال و حمایت‌های مردمی همراه بوده است.

دستگیری 77 سارق و معتاد متجاهر در زنجان

داود مرسلی با اشاره به جرای طرح زاجرات و دستگیری 77 سارق و معتاد متجاهر اظهار کرد: در پی اجرای این طرح ماموران انتظامی طی 72 ساعت اقدام به پاکسازی مناطق مختلف شهر زنجان کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند در این طرح 38 سارق  و مالخر و 39 معتاد متجاهر را دستگیر که متهمان به 51 فقره سرقت اعتراف و اموال مسروقه از آنان کشف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: وظیفه پلیس، ارتقاء احساس امنیت در جامعه است و ما به عنوان مسئولان استقرار نظم و امنیت در جامعه در مسیر خدمت به مردم و جلب رضایت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 4 میلیارد و 500 میلیون ریال

محمد معصومی راد با اشاره به اینکه تامین نظم و امنیت جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان موفق به کشف انواع لوازم الکتریکی قاچاق از یک دستگاه وانت پیکان شدند.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح ، از یک دستگاه خودرو وانت ، انواع  لوازم الکترونیکی و رایانه ای شامل: یک دستگاه لب تاپ ، 4 دستگاه لوازم و تجهيزات رايانه اي، 86 هزار و 419  عدد انواع لوازم و قطعات الکتريکي، هزار و 900 عدد اسباب بازي و 2 دستگاه تلويزيون در مارکهاي خارجي قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را در حدود 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.

معصومی راد تصریح کرد: حضور پليس در سطح جامعه بايد به گونه اي باشد که براي خادمان و توليد کنندگان عرصه اقتصادي جامعه امنيت و آرامش را تداعي كند.

معصومی راد از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده موارد مشکوک، در اسرع وقت با پل ارتباطی 110 مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر