logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۹۲۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

ثبت نام متقاضیان حج تمتع 1402 از 10 اسفند ماه 1401 آغاز می‌شود

ثبت-نام-متقاضیان-حج-تمتع-1402-از-10-اسفند-ماه-1401-آغاز-می‌شود
طبق اعلام سازمان حج و زیارت ثبت نام متقاضیان حج تمتع 1402 از 10 اسفند ماه انجام می‌گیرد.

به گزارش موج رسا; ثبت نام از متقاضیان حج تمتع از تاریخ دهم اسفند ماه 1401 انجام می‌گیرد. نام نویسی براساس اولویت تدوین شده صورت می‌گیرد و تمامی متقاضیان باید آمادگی لازم را داشته باشند.

در این ثبت نام اولویت اول جامعه هدف (مشمولین تشرف) افرادی هستند که در کاروان‌های حج سال 1399 نام‌نویسی کرده و وجوه مربوط را واریز کرده‌اند، اما به دلیل لغو حج در آن سال موفق به تشرف نشدند و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند. درصورت عدم مراجعه این افراد، برای تکمیل ظرفیت‌ خالی کاروان‌ها، اولویت‌های بعدی فراخوان خواهند شد.

اولویت دوم تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ 29 اسفند ماه 85 می‌باشند، که لازم است این افراد قبل از نام‌نویسی، با مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir، نسبت به تکمیل اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام نمایند.

اولویت سوم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ31 فروردین ماه 1386 می باشد.

لازم به ذکر است نام نویسی از این اولویت‌ها صرفاً بمنظور تکمیل ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی خواهد بود، نیاز است این افراد نسبت به تکمیل اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام نمایند.

با این حال اولویت چهارم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ 31 اردیبهشت 1386 هستند و اولویت پنجم کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع ازتاریخ 1 خرداد ماه 1386 به بعد و بصورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها در سطح هر استان هستند.

متقاضیان اعزام سفر حج تمتع سال 1402می‌بایست دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار 1 دی ماه 1402 باشند.

پیش از این مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان گفته بود، سهمیه حج ایران در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر تعیین شده است، که فعلا سهمیه حج استان زنجان مشخص نشده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر