logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۹۲۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

نباید به خاطر حمایت از تیم فوتسال اسپیناس جنجال به پا می‌شد

نباید-به-خاطر-حمایت-از-تیم-فوتسال-اسپیناس-جنجال-به-پا-می‌شد-
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ورزش و محیط‌های ورزشی یک راهبرد برای ما محسوب می‌شود، گفت: اما این انتظار که برای همه تیم‌های ورزشی یک مبلغی اعتبار اختصاص دهیم درست نیست و بنا به تشخیص شش عضو شورا موافقت برای اختصاص ۲ میلیارد تومان به تیم فوتسال اسپیناس حاصل شد.

مجید ناصحی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص علت حمایت ۲ میلیارد تومانی شورا از تیم فوتسال اسپیناس اظهار داشت: هر هیئت ورزشی که درخواست اعتبار داشته باشد، باید ابتدا مسیری را طی کند، به کمیسیون فرهنگی ورود یابد متناسب با درخواست کار کارشناسی شود و در نهایت تصمیم‌گیری در خصوص آن انجام می‌شود.

وی افزود: یک تیم ورزشی پس از بررسی‌ها بر اساس برد ورزشی، برد اجتماعی، گرایشاتی که مردم به تیم دارد، جذابیتی که ایجاد کرده است، دارای جایگاهی است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: هدف عمومی در خصوص ورزش ایجاد جذابیت برای جوانان شهر است، بنابراین هر تیمی که جذابیت بیشتری داشته باشد و مجموعه بیشتری از شهر پیگیر تیم باشد و بین مردم محبوبیت داشته باشد، توجه بیشتری نیز به این تیم‌ها خواهد شد و نمیتوان دید یکسان به همه تیم‌‌های ورزشی داشت.

وی با بیان اینکه نمی‌شود فرضا a ریال اعتبار را بین چندین تیم تقسیم کرد، اذعان کرد: بر اساس برد اجتماعی تیم، جایگاه در بین جوانان شهر، امید برای رو به رشد بودن، معرفی ورزش استان در سطح کشور این تیم انتخاب شد و انتظار ایجاد نشاط، شادابی، تندرستی، سوق جوانان به سمت ورزش، گسترش ورزش در شهر، وجود دارد و بر این اساس اگر در ورزش سرمایه‌گذاری کنیم خروجی آن را خواهیم دید بنابراین در حد توان کمک می‌کنیم تا جوانان به سمت ورزش سوق یابند و از فضاهای نامطلوب دور شوند.

ناصحی مقدم با بیان اینکه ورزش و محیط‌های ورزشی یک راهبرد برای ما محسوب می‌شود، گفت: اما این انتظار که برای همه تیم‌های ورزشی یک مبلغی اعتبار اختصاص دهیم درست نیست و بنا به تشخیص شش عضو شورا موافقت برای اختصاص ۲ میلیارد تومان به تیم فوتسال اسپیناس حاصل شد و قرار نیست به دلیل اینکه سه عضو دیگر مخالف بودند جنجال به پا شود.

وی با بیان اینکه از سال گذشته این موضوع مطرح بود و درخواست وجود داشت ادامه داد: بررسی‌ها انجام و نتیجه گرفته شده است. نکته‌ای که وجود دارد این است که ما تیم را خریداری و تیم داری نمی‌کنیم.

سال گذشته ۱۰‌ها میلیارد تومان بدون حساست برای برنامه‌های فرهنگی هزینه شد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بیان کرد: سال گذشته ۱۰‌ها میلیارد تومان بر روی برنامه‌های فرهنگی هزینه شد اما چرا حساسیت روی این برنامه‌ها ایجاد نشد؟ البته بنده نمی‌گویم چرا برای برنامه‌های فرهنگی کمک شد سوالم این است چرا تا این حد برای حمایت ۲ میلیارد تومانی تیم اسپیناس حساسیت ایجاد شده است؟

وی گفت: اگر این مبلغ به چند قسمت تقسیم می‌شد و در چند مرحله پرداخت می‌شد کسی حرفی نداشت، با اینکه برای برخی مجموعه‌ها اعتباری در چند مرحله پرداخت شده و به همین میزان کمک شده‌اند چرا کسی برای این موضوع ایراد نمی‌گیرد؟

ناصحی مقدم با بیان اینکه باید کارشناسی صحبت کرد گفت: محل تامین اعتبار از محل افزایش بودجه فرهنگی ورزشی شهرداری است. با اینکه بودجه ۹ میلیارد بود اما افزایش یافت که از بخشی از این افزایش، به مبلغ ۲ میلیارد تومان برای حمایت از تیم فوتسال اسپیناس پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر