logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۹۲۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

5هزار زائر از استان زنجان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

5هزار-زائر-از-استان-زنجان-به-اردوی-راهیان-نور-اعزام-می‌شوند
معاون اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت اعزام زائران اردوی راهیان نور گفت: امسال 5 هزار زائر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

حسین حیدری در گفت‌وگو با موج رسا;  با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزیهای انجام شده این دوره برای 5 هزار زائر در 9 دوره اعزام انجام می‌شود اظهار کرد: برای کاروان راهیان نور امسال 2  دوره اعزام دانش آموزان، 2 دوره اعزام دانشجویی، یک دوره اعزام اقشار، 3 دوره اعزام عمومی و یک دوره نیز اعزام خانوادگی خواهیم داشت. 

وی افزود: در این دوره هزار نفر ثبت نام از دانش آموزان را داشته‌ایم که 550 نفر احضار شده که 25 بهمن 1401 به خرمشهر رسیدند. 

معاون اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بازدید زائران از مناطق اعزام تصریح کرد: یادمان‌هایی که برای اعزام دانش آموزان در نظر گرفته شده است عبارتند از الوند کنار، شهدای علقمه، شهدای نهرخین، یادمان شلمچه، طلائیه، هویزه و دهلاویه است. 

وی خاطر نشان کرد: بازدید از یادمان فتح المبین برای برنامه اعزام محلات در نظر گرفته شده است. 

معاون اردویی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: هر دوره اعزام 4 روزه است که اعزام دوره اول دانش آموزان از 20 بهمن 1401 آغاز شده و تا اول فروردین 1402 به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر