logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۹۲۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

بازگشایی مسیر‌های روستایی در مناطق صعب‌العبور استان زنجان همچنان ادامه دارد

بازگشایی-مسیر‌های-روستایی-در-مناطق-صعب‌العبور-استان-زنجان-همچنان-ادامه-دارد
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از مسدود بودن راه دسترسی به ۲۱ روستا در پی بارش برف در طول دو روز گذشته خبرداد و گفت: بازگشایی مسیر‌های روستایی در مناطق صعب‌العبور استان زنجان همچنان ادامه دارد.

محمد محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: هم اکنون راه‌های اصلی و فرعی استان بازگشایی و تردد به صورت عادی جریان دارد و عملیات بازگشایی راه‌های روستایی مسدود نیز همچنان در حال انجام است.

وی افزود: با اینکه مسیر ۸۲ روستا بازگشایی شده اما ۲۱ مسیر‌ روستایی که چندین بار توسط عوامل راهداری مورد بازگشایی انجام گرفته همچنان مسدود است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: عوامل راهداری در گردنه‌های کوهستانی و صعب العبور فعال بوده و به طور شبانه روزی در حال تلاش هستند تا راه‌های مسدود باز شود.

وی عنوان کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی از پنج‌شنبه نیز سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود بنابراین درخواست می‌شود، هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر