logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۹۲۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

هلال احمر زنجان آموزش مهارت های ویژه شرایط اضطراری برگزار می‌کند

هلال-احمر-زنجان-آموزش-مهارت-های-ویژه-شرایط-اضطراری-برگزار-می‌کند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دوره آموزشی" مهارت‌های اولیه ویژه شرایط اضطراری" را برای علاقمندان در سطح استان زنجان برگزار می‌کنیم.

به گزارش موج رسا; قاسم موسوی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دوره آموزش" مهارت های اولیه ویژه شرایط اضطراری" دوره‌ای است که یادگیری اصولی‌ترین مهارت‌های اولیه در کلاس‌های نظری و عملی برای علاقمندان آموزش داده می‌شود.

وی اظهارداشت: آموزش مهمترین و پرکاربردترین سرفصل‌های کمک‌های اولیه، یادگیری دقیق‌تر مهارت‌ها از طریق تمرکز بر آموزش‌های عملی و افزایش قابلیت‌های تمرین و یادگیری در دوره ارائه می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، ارتقای میزان آگاهی و دانش، افزایش انگیزه و تغییر نگرش عموم مردم در زمینه کمک‌های اولیه را از اهداف برگزاری دوره آموزش مهارت‌های اولیه ویژه شرایط اضطراری بیان کرد.

موسوی، تقویت و توسعه مهارت‌های عموم مردم در زمینه کمک‌های اولیه و بسترسازی برای توسعه این آموزش‌ها در شرایط و زمان های متفاوت را از دیگر اهداف دوره آموزشی بیان شده برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: همه افراد بالای 18 سال، اعم از دانشجویان، معلمان، کارکنان دولت و بخش‌های خصوصی، اصناف در بخش های مختلف، کارگران، سربازان، هموطنان ساکن در روستاهای استان زنجان و همه افرادی که به نحوی با هلال احمر همکاری دارند می توانند از این دوره آموزشی بهره مند شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دوره آموزش مهارت‌های اولیه ویژه شرایط اضطراری شامل تزریقات عضلانی، کشیدن بخیه، سنجش فشار خون، فوریت های پزشکی، کنترل زخم و پانسمان، آتل بندی، احیای قلبی و اصول ایمنی در شرایط اضطرار است.

موسوی تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره های بیان شده می‌توانند با مراجعه به واحد آموزشی شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود با همراه داشتن تصویر کارت ملی، شناسنامه و یک قطعه عکس نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر