logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۹۲۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در سخنرانی ۲۲ بهمن استان زنجان مطرح شد؛

غرب مجبور به پذیرش انقلاب اسلامی و نحوه مدیریت نظام اسلامی شده است

غرب-مجبور-به-پذیرش-انقلاب-اسلامی-و-نحوه-مدیریت-نظام-اسلامی-شده-است
در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استان زنجان موضوعات مختلفی مطرح شد که مهمترین آن پس از گذشت سه دهه مقابله غرب با انقلاب، امروز تئوریسین‌ها و سیاستمداران اروپائی و آمریکائی بر ضرورت پذیرش و تحمل واقعیت انقلاب و جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی، بود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن خدابنده با بیان اینکه نهضتی که امام‌‌خمینی پرچمدار و پایه‌گذار آن بود، توانست در  روز 22 بهمن غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند، اظهار کرد: به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان «انقلاب امام‌‌خمینی» شناخته شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از طرح‌های سیاسی و اقتصادی و نظامی آمریکا علیه ایران که غالباً با حمایت یا سکوت متحدان منطقه‌ای و جهانی آن کشور همراه بوده، به نتیجه نرسیده است، افزود: پس از گذشت سه دهه مقابله غرب با انقلاب، امروز تئوریسین‌ها و سیاستمداران اروپائی و آمریکائی بر ضرورت پذیرش و تحمل واقعیت انقلاب و جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی تاکید می‌کنند.
امام جمعه قیدار با بیان اینکه نهضتی که در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید، امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است، تصریح کرد: از این رو «22 بهمن» تنها نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات رژیم دیگر تلقی شود بلکه باید از آن به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت ایران یاد کرد.
 
لزوم پیروی از خط ولایت
 
مصطفی طاهری در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن ماه شهرستان طارم، با تبریک دهه فجر و تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: پیروان پیامبران و امامان تا زمانی که پیرو خط ولایت باشند منحرف نمی‌شوند تاکید کرد مردم باید پیرو خط ولایت باشند.
رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به نحوه استعمار ابرقدرت‌ها در کشورها، عنوان کرد: استعمار سه مرحله دارد که اولین مرحله آن استعمار قدیم یعنی اسعمار از طریق حمله و تصاحب تمامی خاک کشور یا بخشی از آن است.
وی با بیان اینکه مرحله دوم استعمار، استعمار نوین است، عنوان کرد: در این نوع استعمار بجای تصاحب خاک کشورها، دست نشانده در آن کشور قرار می‌دادند مامند حکومت پهلوی، حسنی مبارک در مصر و خاندان سعودی در عربستان.
وی با بیان اینکه سومین مرحله استعمار استعمار هوشمند است، تاکید کرد: در این نوع حکومت استعمار گران کاری با حکمت ندارند و ذهن مردم را از طریق فضای مجازی و امپراطوری رسانه، تحت تاثیر قرار می‌دهند.
 
دوست و دشمن به پیشرفت‌های انقلاب معترف‌اند
 
حجت‌الاسلام حسن شجاعی در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خرمدره با تقدیر و تشکر از حضور پر شور مردم در مراسم ۲۲بهمن، افزود: ما از مشکلات مردم مطلع هستیم و میدانیم حضور شما به معنای نداشتن اعتراض نسبت به گرانی ها و مشکلات معیشتی نیست.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان گرد: انقلاب اسلامی کار های بزرگی را انجام داده به اقرار دشمنان ما پیشرفت های ایران در دوران جمهوری اسلامی پیشرفت های خیره کننده ای بوده اما شایسته مردم نیست که چنین مشکلات اقتصادی و معیشتی به سر ببرند لذا به خودم  به مسولین نظام میگویم برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید تدابیر عاجلانه ای بیاندیشند.
 
دشمن به جنگ رسانه‌ای روی آورده است
 
وجیه اله بیگدلی مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سلطانیه با اشاره به حضور باشکوه مردم، اظهار کرد: مردم سلطانیه ثابت کردند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند.
وی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه عمران روستایی، گفت: اعتبارات در حوزه عمران روستایی رشد قابل توجهی داشته است.
مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان با اشاره به ناکامی های دشمن در عرصه های نبرد با انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دشمن بعد از ناامیدی در عرصه نظامی به سمت جنگ رسانه ای روی آورده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر