logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۹۲۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 8 دقیقه ]

بیانیه دستگاه‌ها و نهاد‌ها به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

بیانیه-دستگاه‌ها-و-نهاد‌ها-به-مناسبت-پیروزی-انقلاب-اسلامی
دستگاه‌ها و نهادی دولتی و غیر دولتی و عمومی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کردند که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش موج رسا; دستگاه‌ها و نهادی دولتی و غیر دولتی و عمومی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کردند که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

بیانیه شهرداری زنجان به مناسبت یوم الله 22 بهمن
 
شهرداری زنجان، در بیانیه‌ای با گرامی‌داشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی را برای حضور پر شکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین 
والفجر و لیال عشر 
حماسه بیست و دوم بهمن ماه و دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه ای روشن بر تارک ایران است که با عنایات حضرت حق به وقوع پیوست، امروز در دهه مبارکه فجر فرصتی فراهم شده است تا در طلیعه بهار چهل و چهارم با شعار  "ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" دستاوردهای انقلاب اسلامی را به تصویر بکشیم، انقلابی که بدون اغراق می‌توان بزرگ‌ترين پديده قرن از آن ياد کرد.
حرکتی که از چهل و چهار سال پیش، امام راحل (ره) با پشتیبانی ملت ایران آغاز کرد و به رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) ادامه یافت، موجب شده است که امروز گفتمان انقلاب اسلامی ایران نه تنها در بین مسلمانان بلکه در میان همه مردم آزادی خواه جهان نشر پیدا کرده و در سراسر نقاط بیدار جهان شعار “مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل” سر داده شود.
اینک که در طلیعه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم، ایران اسلامی پس از اعمال انواع تحریم‌ها و تهدیدها و جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن و با عبور از انواع فتنه‌ها و تهدیدها به درخت تنومندی تبدیل شده و نه تحریم و نه تهدید نتوانسته است این ملت را از آرمان خود بیگانه سازد.
شهرداری زنجان نیز ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبر حکیم انقلاب و شهدای گرانقدر از عموم مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه زنجان دعوت می‌نماید، با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی به جهانیان اعلام کنند.
وعده دیدار: راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن 1401
به امید پیروزی نهایی حق علیه باطل
شهرداری زنجان
 
بیانیه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان 
 
چهل و چهار سال از طلوع خورشید انقلاب شکوهمند اسلامی ملت فجر آفرین ایران سپری می شود. انقلابی که بعد از این سالهای پر فراز و نشیب همچنان ابعاد پیروزی و گستره تأثیر و نفوذ و دستاوردهای آن محل مطالعه ، مداخله و بررسی اندیشمندان و تحلیلگران عالَم قرار دارد. در سالهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی شاید کمتر کسی باور می کرد که این شجره طیبه بعد از چهل و چهار سال تبدیل به درخت تنومندی شود که شاخ و برگهای آن از مرزهای جغرافیای ایران عبور کرده و در سرتاسر گیتی سایه انداز شود و ملتهای آزادی خواه جهان را مشتاق دریافت پیامهای اسلامی ، انسانی و اخلاقی خود نماید. در کنار عوامل مهم موفقیت این انقلاب ،نقش بی بدیل و برجسته امامین انقلاب ، حضور همیشگی مردم در صحنه و اعتماد و توکل این دو عنصر یعنی رهبری و مردم به یاری خدای متعال ، باید به عنصر مهم دیگری نیز اشاره نمود و آن عنصر، شاخص مدار بودن این انقلاب مردمی و الهی می باشد. اگر انقلابهای صورت گرفته در کشورهای مختلف در ادوار گذشته مثل انقلاب فرانسه بعد از گذشت سالهای محدود رو به افول و زوال نهاده و از مسیر اصلی خود منحرف گشته و مسیر متفاوتی از مسیر انقلاب خویش سپری نموده اند عمدتا به خاطر شخص مدار بودن انقلابها بوده است. انقلاب شکوهمند اسلامی هر چه از زمان پیروزی آن سپری می شود بالنده تر و پخته تر از گذشته در مسیر پیشرفت و تعالی قرار می گیرد؛ چون ویژگی مهم آن قائم به شاخص بودن است به جای قائم به شخص بودن. نظام مقدس اسلامی قائم به شخص خاصی نیست که خلأ نبود آن شخص خللی در اهداف و مأموریتهای این انقلاب الهی ایجاد نماید، بلکه قائم به ارزشها و اصول اسلام ناب محمدی (ص) است و شاید به جرأت بتوان گفت که رمز ماندگاری و بالنده تر شدن هر روزه این انقلاب، علیرغم تمام محدودیها ،عداوتها و خصومتهای ایجاد شده در طول این چهل و چهار سال همین نکته می باشد. جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارکه فجر ، سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت عظیم الشأن ایران ، و تجدید بیعت با آرمان های الهی و اصیل انقلاب اسلامی بر ادامه مسیر بر اساس اهداف انقلاب و مد نظر قرار دادن بیانیه راهگشای گام دوم انقلاب تأکید می کند. در پایان ضمن آرزوی علو درجات برای شهیدان عرصه شرف و استقلال ایران اسلامی و امام شهیدان ( ره ) ، طول عمر توأم با عزت و برکت برای مقام عظمای ولایت را از درگاه لایزال الهی مسئلت نموده و ملت انقلابی عزیزمان را به حضور دشمن شکن و گسترده در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه دعوت می نماید.   
                                                                           
 
"بیانیه سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی استان زنجان درآستانه یوم الله ۲۲بهمن"
 
مردم شریف وصبورایران اسلامی علی الخصوص مردم شریف زنجان دردفاع از انقلاب ‌اسلامی که به یاری خداوند ورهبری حضرت امام خمینی(ره)به دست خودشان به ثمرنشست،ازهیچ کوششی دریغ نکردواین ۴۴ سال راباهمه فرازهاوفرودهامقتدرولی مظلوم پشت سرگذاشت.
 
درودوسلام خداوملائکه الهی وهمه انبیاواولیا براین امت اسلامی
 
درتوطئه اخیرآمریکایی،صهیونیستی آحادمردم بویژه اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی باتبعیت ازمقام معظم رهبری(مدظله العالی)صبورانه وهوشمندانه درمقابل جنگ جهانی رسانه ای واقدامات مخرب ایستادندودراین میان بازاریان عزیزبه دشمنان داخلی وخارجی درجریان فراخوانهای اعتصابات، تودهنی بزرگی زدند.
 
انشالله به مددالهی ویاری شهیدان گل گون کفن، ملت بزرگ ایران به ویژه جامعه بزرگ اصناف، بازاریان وفعالان اقتصادی استان زنجان بعنوان بازوان ستبر نظام و انقلاب در پایتخت شور و شعور حسینی باحضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، اقتدار وعظمت همیشگی خودرادوباره به رخ جهانیان خواهندکشید.
 
سازمان بسیج اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی استان زنجان
 
بیانیه خانه احزاب استان زنجان 
 
بسم اهلل الرحمن الرحیم 
وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الََّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمََّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ
بیست و دوم بهمن یادآور پیروزی قیام و خیزش ملتی بزرگ به مدد الهی و رهبری ابر مردی 
از تبار مردان خدا است که با اهدای خون بهترین و عزیزترین جوانان خویش بنای پوسیده و 
فاسد استبداد، ظلم، فساد و سلطه بیگانگان را واژگون ساخته و بنای مردم ساالری دینی را به 
جای آن پایهریزی نمودند.
گرامی میداریم یاد و خاطره امام خمینی)ره( و همه شهدای عزیز را که حقیقتا بزرگترین 
رخداد قرن گذشته را رقم زده و آن را استمرار بخشیدند و آن را تبدیل به الگویی الهام بخش 
برای ملتهای آزاده جهان نمودند.
اکنون خداوند متعال را شکرگذاریم که ملت سرافراز ایران اسالمی در گام دوم انقالب و در 
سایه راهبریهای ولی فقیه زمان حضرت امام خامنهای عزیز علیرغم همه دشمنیها و خباثت 
بدخواهان و نیز اعمال تحریمهای ظالمانه و همچنین مجموعهای از اقدامات سخیف و نابخردانه 
از سوی نظام سلطه جهانی و حامیانش نظیر اهانتهای اخیر به مقدسات اسالمی و قرآن کریم، 
انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر مکرم اسالم)ص(، مرجعیت شیعه و نیز اقدام پارلمان 
اروپا در قرار دان نام سپاه پاسداران انقالب اسالمی ایران در فهرست ساختگی و فاقد اعتبار 
خود، با قدرت و با همان انگیزه روزهای نخست خلق این حماسه عظیم به راه عزتمند خود 
ادامه داده و تبدیل به کشور مقتدری در همه ابعاد گردیده بطوریکه معادالت منطقهای و فرا 
منطقهای بدون نقش آفرینیاش معنایی ندارد.
خانه احزاب استان زنجان ضمن تبریک و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقالب 
اسالمی همچون قطرهای از اقیانوس بیانتهای ملت مومن و مجاهد ایران سرافراز بار دیگر
متواضعانه از همه آحاد مردم، احزاب، تشکلها و گروههای سیاسی ایران اسالمی و استان 
والیتمدار زنجان دعوت مینماید با بیعت مجدد با آرمان های بلند بنیانگذار انقالب، حضرت امام 
خمینی)ره( و خلف صالح ایشان حضرت آیت اهلل العظمی امام خامنهای)حفظ اهلل( در 
راهپیمایی پرشکوه و به یاد ماندنی یوم اهلل 22 بهمن ماه شرکت نمایند. قطعا این حضور گسترده
و حماسی باطل السحر آمال، آرزوها و نقشههای شوم دشمنان قسم خورده این آب و خاک خواهد شد. انشاءاهلل.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر