logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۹۲۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با سراسر کشور در روز ۲۲ بهمن ماه:

آغاز حماسه ۲۲ بهمن در استان زنجان

آغاز-حماسه-۲۲-بهمن-در-استان-زنجان
اینجا زنجان است و بهمن باشکوه دیگری در حال خلق شدن است و حال نوبت رسانه‌های بیگانه و خودفروخته است که به دنبال چاره‌ای برای انعکاس کم‌رنگ این حضور گسترده هستند؛ اما غافل از اینکه این حضور نمی‌تواند با گزافه‌گویی‌های این تعداد معدود رسانه کم رنگ شود.

به گزارش موج رسا; مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استان زنجان دقایقی قبل و با حضور عموم مردم دیار شور و شعور حسینی از محل‌های تعیین شده شروع و مردم از نقاط مختلف استان با حضور خود در این راهپیمایی، پشتیبانی خود از ولایت و نظام را بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد.

دوستداران و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگ، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها با در دست داشتن پرچم‌های ایران اسلامی به‌صورت خانوادگی در این راهپیمایی حضور یافته‌اند تا چهل و چهارمین بهار آزادی ایران اسلامی را جشن گرفته و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و همچنین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد و میثاق داشته باشند.

همه آمده‌اند تا در کنار هم وارد راهی شوند که به سعادت منتهی می‌شود، راهی که از میان فراز و‌فرود و‌ فتنه می‌گذرد، راهی پر از سختی‌های شیرین و پیچ‌های حساس و تاریخی، در برهه‌ای از‌ زمان که هرگز‌ لابه‌لای تاریخ گم نخواهد شد.

هوای بسیار سرد هم جلوی اشتیاق زنجانی‌ها برای حضور را نگرفته است و سیل جمعیت از قبل از موعد مقرر از خیابان‌های اطراف سرازیر شده است.

امروز روز حماسه حضور است. این مرز پرگهر حماسه‌های زیادی را در طول تاریخ به خود دیده و زخمی التهاب دوران‌ها شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر