logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۹۱۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

تقویت مشاغل خانگی یکی از رمز‌های موفقیت در عملیاتی‌سازی اقتصاد است

تقویت-مشاغل-خانگی-یکی-از-رمز‌های-موفقیت-در-عملیاتی‌سازی-اقتصاد-است
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان با اشاره به برپایی نمایشگاه فرش‌های دست بافت بانوان هنرمند روستای عشایری ایلجاق از توابع بخش زنجانرود به مناسبت دهه فجر گفت: تقویت مشاغل خانگی یکی از رمز‌های موفقیت در عملیاتی‌سازی اقتصاد است.

مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نمایشگاه فرش‌های دست بافت بانوان هنرمند روستای عشایری ایلجاق از توابع بخش زنجانرود به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی صنعت فرش و تابلو فرش دستباف و گردآوری تولیدات متنوع فرش عشایری و روستایی روستای عشایری ایلجاق از توابع بخش زنجانرود به مناسبت دهه فجر برپا شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: یکی از رمز‌های موفقیت در عملیاتی‌سازی اقتصاد، تقویت مشاغل خانگی است. مشاغل خانگی که هم می‌تواند پرکننده اوقات فراغت بانوان باشد و هم در راستای درآمدزایی و بالابردن توان اقتصادی خانواده ها کمک شایانی کند.

باقری یادآور شد: در همه نمایشگاه‌های پیش‌رو تلاش جدی ما بر این است تا تولیدکنندگان توانمند بتوانند در مهلت و فرصت فراهم شده فرش زنجان را با تنوع بافت و رنگ و نقشه‌ها و طراحی‌های متنوع معرفی کرده و زمینه انسجام‌بخشی بیشتر را در این حوزه فراهم آورند.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر