logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۹۱۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تداوم سازندگی در کشور با شتاب در جریان است

تداوم-سازندگی-در-کشور-با-شتاب-در-جریان-است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه تداوم سازندگی در کشور با شتاب در جریان است گفت: جهاد آبرسانی در سطح کشور آغاز شده و در حال انجام می‌باشد.

به گزارش موج رسا; سردار غلامرضا سلیمانی در جمع خبرنگاران استان زنجان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت همین ایام، به همت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و بسیج سازندگی بخشی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این استان به افتتاح رسید.

وی افزود: امروز ۳۵ پروژه آبرسانی و بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی که مرمت یا احداث شده‌ بودند به محرومان واگذار شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در مجموع ۴۴۲ پروژه امروز در استان زنجان به بهره‌برداری رسید، بخشی از پروژه‌ها نیز در اختیار بسیج قرار دارد که در راستای خدمت به مردم انجام شده است.

وی با بیان اینکه تداوم سازندگی در استان با شتاب در جریان است و پروژه‌های متعددی در حال اجرا است، گفت: بخش دیگری از پروژه‌ها خصوصا پروژه‌های مسکونی مشترک با کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار سلیمانی با بیان اینکه عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها نیز امروز آغاز شد که از جمله آن‌ها پروژه‌‌های آبرسانی بود، گفت: کار آبرساني به عنوان جهاد آبرسانی در سطح کشور و در سطح استان آغاز شده و در سطح استان زنجان نیز به صورت برجسته و فعال این امر پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر